ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η The Kompany, με προσήλωση στο να απογειώνει όλα τα projects που αναλαμβάνει, σχεδίασε για τα Παιδικά Χωριά SOS μια δράση που έκανε τη διαφορά, βρέθηκε στην κορυφή και επιβραβεύτηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Content Marketing Program | NGO» των Content Marketing Awards.
Η δράση αφορούσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital καμπάνιας του Οργανισμού «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου», που πραγματοποιήθηκε το 2020 με αφορμή την Γιορτή της Μητέρας.
Πρόκειται για μια πρωτότυπη ιδέα της The Kompany, που γνωρίζει καλά πως να εμπνέει τους γύρω της, η οποία βασίστηκε στην άμεση και δυναμική διάδραση με το ευρύ κοινό, σε μια περίοδο που όλοι αποζητούσαμε να έρθουμε «πιο κοντά». Στόχος της δράσης ήταν να αναδείξει το ρόλο της μητέρας στην ανατροφή ενός παιδιού, εστιάζοντας στη διαχείριση των δυσκολιών της καθημερινότητάς της εν μέσω πανδημίας, καθώς και να ενισχύσει τον συναισθηματικό δεσμό του Οργανισμού με το ευρύ κοινό.
Για την υλοποίηση της δράσης σχεδιάστηκε στοχευμένο Πλάνο Επικοινωνίας και Media Relations, με έμφαση σε Influencers Marketing Campaign και Social Media Content. Στο πλαίσιο αυτό, πλήθος Influencers αγκάλιασαν τη δράση, προσδίδοντάς της μια μοναδική δυναμική. Επιπλέον, η Σίσσυ Χρηστίδου ανέλαβε ρόλο οικοδέσποινας σε δύο digital συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν με μητέρες των Παιδικών Χωριών SOS, αλλά και με τις κ.κ. Αναστασία Κοτανίδου, Καθηγήτρια Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας στο ΕΚΠΑ και το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», Aργυρώ Μπαρμπαρίγου, Σεφ, Βασιλική Μιλούση, Πρωταθλήτρια Ενόργανης Γυμναστικής, Μαρίνα Γιώτη, Συγγραφέας και Εικονογράφος παιδικών βιβλίων και Ανέτα Μουλαϊδου, Δασκάλα στο Α΄ Δημοτικό Τριλόφου Θεσσαλονίκης. Οι συζητήσεις αυτές έγιναν μέσα από τα κανάλια της Σίσσυ Χρηστίδου στα social media και ειδικότερα μέσα από ένα video στο YouTube και από ένα Instagram live, τα οποία σημείωσαν εξαιρετικά υψηλή απήχηση και engagement, ενώ υπήρξε και μια διευρυμένη κάλυψη της δράσης με πληθώρα αναφορών σε Έντυπα, Online και Τηλεοπτικά Μέσα.
Το ευρύ κοινό ανταποκρίθηκε ενεργά στο call to action που έγινε από τους Influencers με σκοπό τη στήριξη του Οργανισμού. Συγκεκριμένα, μέσω sms είχαν όλοι τη δυνατότητα να στείλουν μια ευχή μέσω μιας ξεχωριστής ηλεκτρονικής κάρτας στη δική τους μαμά, προσφέροντας παράλληλα την υποστήριξή τους στα Παιδικά Χωριά SOS. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, σημειώνοντας μεγάλο αριθμό views, πολύ υψηλό reach και engagement, ενώ ευαισθητοποίησε ουσιαστικά το ευρύ κοινό σε μια περίοδο με αρκετές αντιξοότητες.
Ο Founder & CEO της The Kompany, Kώστας Τσολάκης, δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη μας τιμή να λαμβάνουμε το Gold βραβείο με τα Παιδικά Χωριά SOS στα Content Marketing Awards. Το βραβείο αυτό είναι ξεχωριστό για την The Kompany γιατί βάλαμε όλη τη θετική μας ενέργεια για να τιμήσουμε τις μαμάδες όλου του κόσμου και περισσότερο των Παιδικών Χωριών SOS. Οραματιστήκαμε μια καμπάνια που να αποτυπώνει τον πολύτιμο και μεγαλειώδη ρόλο της μητέρας, γιατί «όπως και να τη φωνάζουμε, αυτή η γυναίκα αξίζει όλα τα βραβεία»! Σε κάθε δράση που σχεδιάζουμε, βάζουμε την ψυχή και το μεράκι μας και χαιρόμαστε πραγματικά όταν αυτό επιβραβεύεται. Ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη τους τα Παιδικά Χωριά SOS, που αποτελούν πάντοτε πηγή έμπνευση για εμάς, καθώς και όσους συνέβαλαν στην υλοποίηση της καμπάνιας αυτής.»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παπαθανάσης: 187 επενδυτικά σχέδια στους δήμους Τρίπολης, Μεγαλόπολης, Γορτυνίας και Οιχαλίας
- Ισραήλ: Ο Νετανιάχου εποφθαλμιά νέες ειρηνευτικές συμφωνίες με αραβικές χώρες
- Ερντογάν για Συρία: Δεν υπάρχει θέση για τους τρομοκράτες – Θα απομακρύνουμε τις δολοφονικές ορδές του ΡΚΚ
- Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: Επέστρεψε η φρεγάτα “Σπέτσαι”