ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Μία ακόμη επένδυση στην αγορά των τάνκερ πραγματοποίησε η ναυτιλιακή Eastern Mediterranean Maritime (Eastmed), συμφερόντων του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου, ποντάροντας στην ανάκαμψη του συγκεκριμένου κλάδου.
Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Allied Shipbroking η ελληνική εταιρεία εξαγόρασε δύο υπό κατασκευή MR δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 49,800 dwt, έναντι 37,8 εκατ. δολαρίων έκαστο.
Πρόκειται για πλοία που κατασκευάζονται στο ναυπηγείο K-Shipbuilding της Νοτίου Κορέας και αναμένεται να παραδοθούν τους τελευταίους μήνες του 2022.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία του κ. Μαρτίνου έχει πραγματοποιήσει και άλλες αντίστοιχες κινήσεις από τις αρχές του έτους, ενισχύοντας τον στόλο της με πέντε ακόμη νεότευκτα τάνκερ τύπου MR, επένδυση συνολικής αξίας 175 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με την VesselsValue.
Στις αρχές του 2021, εξαγόρασε τρία δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 50,000 dwt, έναντι 34 εκατ. δολαρίων το καθένα. H παράδοση τους έχει ολοκληρωθεί και περιλαμβάνονται πλέον στον στόλο της με τα ονόματα Eurochampion, Eurotrader και Eurosailor, όπως αναφέρεται στη ιστοσελίδα της ναυτιλιακής.
Τα συγκεκριμένα πλοία, που είναι υψηλών προδιαγραφών και εξοπλισμένα με scrubbers πλοία, είχε παραγγείλει αρχικά η ναυτιλιακή Top Ships, συμφερόντων του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές.
Την Άνοιξη, απέκτησε δύο ακόμη υπό κατασκευή πλοία, ίδια χωρητικότητας, τα Hull 2860 και Hull 2861, που είχε παραγγείλει αρχικά η γαλλική Socatra, στο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας, Hyundai Mipo Dockyard (HMD). Η τιμή της εξαγοράς ανήλθε σε 34,8 εκατ. δολάρια το καθένα και η παράδοση του αναμένεται το 2022.
Η Eastmed διαχειρίζεται μικτό στόλο που αποτελείται από 78 πλοία, συνολικής χωρητικότητας άνω των 7,2 εκατ. dwt, ενώ δραστηριοποιείται στα τάνκερ, στην αγορά ξηρού φορτίου και στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων. Σύμφωνα με την VesselsValue η αξία του στόλου προσεγγίζει τα 2 δισ. δολάρια.