ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην αγορά πλοίου τύπου post-panamax προχώρησε η ναυτιλιακή Golden Union, συμφερόντων του εφοπλιστή Θόδωρου Βενιάμη. Πρόκειται για την πρώτη κίνηση που πραγματοποιεί η εταιρεία στη second hand αγορά εδώ και πάνω από ένα χρόνο.
Συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή εμφανίζεται ως αγοραστής του χωρητικότητας 93,500-dwt πλοίου Houyo, κατασκευής 2007 στο ιαπωνικό ναυπηγείο Namura.
Η τιμή εξαγοράς, αναφέρουν πληροφορίες κυμάνθηκε μεταξύ 14,1 εκατ. δολάρια και 14,8 εκατ. δολάρια και θεωρείται συμφέρουσα, καθώς σύμφωνα με τη VesselsValue, η αξία του πλοίου διαμορφώνεται στα 15,2 εκατ. δολάρια.
Το Houyo μετονομάστηκε σε Flag Trias και εντάχθηκε στο στόλο της Golden Union στα μέσα Δεκεμβρίου 2018.
Η προηγούμενη κίνηση της εταιρείας στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων ήταν τον Ιούλιο του 2017, όταν είχε εξαγοράσει έναντι 17,2 εκατ. δολαρίων, το χωρητικότητας 180,200-dwt πλοίο Cape Frontier κατασκευής 2006, το οποίο μετονομάστηκε σε Imperial Frontier.
Μπορεί οι αγορές του να ήταν περιορισμένες, ωστόσο, ο κ. Βενιάμης εμφανίζεται δραστήριος στις πωλήσεις πλοίων. Σημειώνεται ότι κατά τη διετία 2017-2018 πούλησε πέντε πλοία, αποκομίζοντας μάλιστα από ορισμένα σημαντικά κέρδη.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιούλιο πούλησε δύο φορτηγά πλοία τύπου capesize στη ναυτιλιακή Genco Shipping and Transportation, στην τιμή των 98 εκατ. δολαρίων. Ο εφοπλιστής είχε εξαγοράσει τα συγκεκριμένα πλοία κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016 στην τιμή των 35,3 εκατ. δολαρίων έκαστο, όταν ο Baltic Dry Index κατέγραφε τα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κεφάλαια 7,9 δισ. δολ. άντλησαν οι ναυτιλιακές από τις αγορές το 2018
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Προκοπίου: Απροσδόκητη περιπέτεια με νεότευκτο πλοίο της Dynagas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ισμήνη Παναγιωτίδη: Έφτασε τα 15 πλοία ο στόλος της Pavimar
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;