ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με Ευρωπαίους ναυλομεσίτες, τα πλοία Prostar και Prosky (αμφότερα χωρητικότητας 114.000 dwt, κατασκευής 2019) ναυλώθηκαν από την εταιρεία Vitol για διάστημα 24 μηνών. Εκτιμάται ότι η Vitol θα πληρώνει περί τα 20.000 δολάρια ημερησίως για το καθένα, μία τιμή που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της αγοράς για αυτήν την περίοδο. Η συμφωνία πιθανόν να περιέχει και ένα στοιχείο διαμοιρασμού κερδών.
Σημειώνεται ότι τα δύο αυτά πλοία αποτελούν οψιόν που ενεργοποίησε η Metrostar μετά την παραγγελία δύο άλλων τάνκερ aframax που είχε παραγγείλει τον Απρίλιο του 2017 η εταιρεία από τα ναυπηγεία Daehan, και τα οποία παραδόθηκαν αμφότερα το 2018 (ονομάζονται Crudemed και Crudesun) και λειτουργούν στο pool V8. Σύμφωνα με το TradeWinds, εκτιμάται ότι η παραγγελία τους στοίχισε 42-43 εκατομμύρια δολάρια το καθένα και πιθανότατα η σημερινή τους αξία κινείται στα ίδια επίπεδα.
Με τις παραγγελίες των τεσσάρων αυτών τάνκερ, η Metrostar επέστρεψε δυναμικά στη ναυτιλία, αφού είχε πουλήσει 22 πλοία από το 2014 έως το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Εισαγωγή στο Nasdaq με τέσσερα νέα πλοία για τη Navios Containers
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στ. Μόλαρης: Ξεσκαρτάρισμα στον στόλο της Empire Navigation πριν την παραλαβή οκτώ νεότευκτων
MH ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χανδρής: Η ασυνήθιστη κίνηση της Chandris Hellas στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!