ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, η Mindhaus αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της νέας στρατηγικής ταυτότητας και των Brand Book για τον Όμιλο και για τα δύο ξενοδοχειακά assets που διαθέτει.
Στόχος της συνεργασίας η περαιτέρω ανάπτυξη και ανάδειξη της ταυτότητας και του brand experience που προσφέρουν στον επισκέπτη τα 2 πολυτελή resorts, σε συνάρτηση με το στόχο του Ομίλου για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας σε έναν παραδοσιακό, Ελληνικό προορισμό με μεγάλες προοπτικές.
Το Zante Park Resort & Spa με 140 δωμάτια και σουίτες και το Galaxy Beach Resort με 120 δωμάτια και σουίτες προσφέρουν έναν ιδανικό προορισμό ηρεμίας και ξεκούρασης στην ανατολική πλευρά του κόλπου του Λαγανά.
Μέσα από μια ποικιλία επιλογών εστίασης, χαλάρωσης, ευεξίας και αναψυχής διαμορφώνουν μια ολοκληρωμένη πρόταση φιλοξενίας για οικογένειες και ζευγάρια που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες διακοπών με έμπνευση και σεβασμό στο νησί της Ζακύνθου.
Σχετικά με την έναρξη της συνεργασίας, η κ. Χριστίνα Τετράδη, Πρόεδρος του Zante Hospitality Group και Πρόεδρος των Ξενοδόχων Ζακύνθου, δήλωσε: «Επιλέξαμε τη συνεργασία με την Mindhaus, μία από τις καλύτερες εταιρείες στον τομέα του τουριστικού marketing, για την εμπειρία που διαθέτει στην ανάπτυξη και τοποθέτηση των brands στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Η επανατοποθέτηση του Ομίλου μας, προσδοκούμε να συνδυαστεί με τον σχεδιασμό μίας σύγχρονης στρατηγικής επικοινωνίας της Ζακύνθου ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού».
Από την πλευρά της Mindhaus, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Θεόφιλος Κυρατσούλης, δήλωσε:
«Ολοένα και περισσότερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επενδύουν στρατηγικά στη δημιουργία επώνυμου προϊόντος μέσω δράσεων marketing. Θα διαθέσουμε όλη μας τη τεχνογνωσία και δημιουργικότητα έτσι ώστε η φιλοδοξία της Χριστίνας Τετράδη, για τα δύο μοναδικά της ξενοδοχεία, να γίνει πραγματικότητα».
Η νέα συνεργασία της Mindhaus προστίθεται σε μια σειρά σημαντικών αντίστοιχων projects που έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει για ανεξάρτητους ομίλους και επενδυτές στην Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης.
Σύμφωνα με την Mindhaus, η εταιρεία διαθέτει ηγετική θέση στον τομέα του τουριστικού και ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, με εξαιρετική ικανότητα να αναπτύσσει στρατηγικές που προάγουν την οικονομία επισκεπτών, με υπευθυνότητα και ανθεκτικότητα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Διαβάστε επίσης:
Epsilon Net: Προς διανομή καθαρό μέρισμα 0,07 ευρώ/μετοχή
ΕΛΤΑ: Επιστολή του CEO Γρήγορη Σκλήκα προς τους εργαζόμενους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές