array(0) {
}
        
    
Menu
-0.25%
Τζίρος: 76.19 εκατ.

Απαγόρευση απόπλου από Πειραιά, Ραφήνα και Λαύριο – Ποια δρομολόγια δεν θα πραγματοποιηθούν

Comments

Των Ε. Καραγεώργου και Γ. Μανέττα

Τέσσερις προσφορές κατατέθηκαν στο διαγωνισμό πώλησης του Νηρέα και της Σελόντα που διενήργησαν οι πιστώτριες τράπεζες. Μια εξ αυτών ήταν, της Amerra, η οποία θεωρείται από τα φαβορί του διαγωνισμού.

Τραπεζικές πηγές χαρακτηρίζουν σοβαρές όλες τις προτάσεις, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτουν το τίμημα και εκτιμούν ότι μέχρι την Παρασκευή θα έχει αναδειχθεί ο ανάδοχος.

Η πώληση των Νηρέα και Σελόντα αποτελεί προτεραιότητα για τις πιστώτριες τράπεζες λόγω και του υψηλού δανεισμού που βαραίνει τους δυο ομίλους (γύρω στα 300 εκατ. ευρώ)

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση που κατέθεσε η Amerra αφορά την απόκτηση και των δυο εταιρειών, κάτι που στελέχη της είχαν αφήσει να εννοηθεί από την πρώτη στιγμή, λέγοντας πως «μόνο έτσι υπηρετείται ο στόχος για τη δημιουργία ενός ισχυρού ομίλου που θα μπορεί να πρωταγωνιστήσει σε παγκόσμιο επίπεδο και θα καθορίσει τις εξελίξεις στον κλάδο».

Υπενθυμίζεται πως στην τελική φάση του διαγωνισμό πήραν μέρος η Amerra (μητρική της Ανδρομέδας), η Diorasis, η HIG Capital, η Oaktree, η Duet, Butterfly, η Hybrid Capital και η Tinicum.

ixthiokalliergeia

Τι θα κρίνει τον νικητή

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι τώρα η «σκυτάλη» περνάει στις τράπεζες, οι οποίες θα κληθούν να αξιολογήσουν τις προσφορές  και να  αποφασίσουν σε ποιο σχήμα θα μεταβιβάσουν τον έλεγχο.

Πέρα από το τίμημα, καταλυτικό ρόλο στην απόφαση των τραπεζών εκτιμάται ότι θα παίξουν τα νέα κεφάλαια που είναι διατεθειμένοι να συνεισφέρουν οι νέοι επενδυτές και οι όροι που θα θέσουν για την αναδιάρθρωση των δανείων που βαραίνουν τις δυο εταιρείες.

Εάν δηλαδή ζητήσουν κάποιο «κούρεμα» και τι ύψους θα είναι αυτό, αν θα ζητήσουν κάποια περίοδο χάριτος, ή κάποια πρόσθετη χρηματοδότηση ή όλα τα παραπάνω μαζί.

Σε κάθε περίπτωση, προτεραιότητα των τραπεζών, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς θα είναι να ανακτήσουν τα κεφάλαια που έβαλαν τα δυο τελευταία χρόνια στην προσπάθεια εξυγίανσης τους.

Το ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό είναι μεγάλο, καθώς η έκβασή του θα καθορίσει την επόμενη μέρα όχι μόνο στην ελληνική αλλά στην παγκόσμια ιχθυοκαλλιέργεια.

Από τη συνένωση των δυο εταιρειών αναμένεται να προκύψει ένα γιγαντιαίο σχήμα που θα διαχειρίζεται πάνω από 80 μονάδες πάχυνσης, θα πραγματοποιεί πωλήσεις άνω των 350 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση και θα απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Avramar: Ισπανικό δημοσίευμα για «διαζύγιο» με τη Mubadala Investments
Νηρέας: Στα 51 εκατ. ευρώ το τίμημα των προς πώληση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Μπιτσάκος

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απαγόρευση απόπλου από Πειραιά, Ραφήνα και Λαύριο – Ποια δρομολόγια δεν θα πραγματοποιηθούν
Ο Πρόεδρος της Κίνας αναμένεται στη Ρωσία το 2025
Τέλη κυκλοφορίας: Δεν αναμένεται παράταση – Τσουχτερά τα πρόστιμα για τις εκπρόθεσμες πληρωμές
Καιρός: Συνεχίζει χειμωνιάτικος έως και το Σαββατοκύριακο – Νέα επιδείνωση από το απόγευμα
Ποιες μητέρες μπορούν να συνταξιοδοτηθούν πριν τα 62 έτη και το 2025
Numa: Η AI startup του Τάσου Ρουμελιώτη που επένδυσε το επιχειρηματικό ταμείο της Google
Απουσία γυναικών στο σύμπαν Μητσοτάκη
Πλειστηριασμοί: Ιστορικές βιομηχανίες βγαίνουν ξανά στο σφυρί τον επόμενο μήνα
Ποιοι Έλληνες φέρνουν τα νέα Χίλτον στην Ελλάδα
Αγορά κατασχεμένου ακινήτου: Τι πρέπει να προσέξει ο υποψήφιος αγοραστής στον πλειστηριασμό