ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με το Bloomberg, η Tesla, ξεπέρασε δύο βασικά εμπόδια, για να εισαγάγει το σύστημα υποβοήθησης οδηγού στην Κίνα: τη σύναψη συμφωνίας χαρτογράφησης και πλοήγησης με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu (την κινεζική Google) και την εκπλήρωση των απαιτήσεων για το πώς χειρίζεται θέματα ασφάλειας δεδομένων και απορρήτου.
O Μασκ, στο απροειδοποίητο ταξίδι του στην ασιατική χώρα την Κυριακή, ζήτησε έγκριση για λογισμικό υποβοήθησης οδήγησης, το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει στην αύξηση των εσόδων της Tesla, ή τουλάχιστον να ανακόψει τη μείωση.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Μασκ συναντήθηκε με τον Li Qiang, ο οποίος ως γραμματέας του Κινεζικού ΚΚ για τη Σαγκάη βοήθησε την εταιρεία να δημιουργήσει το κορυφαίο πλέον εργοστάσιό της παγκοσμίως.
Σημειώνεται ότι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ χρεώνει 8.000 δολάρια για την αγορά του FSD άμεσα ή 99 δολάρια το μήνα για συνδρομή.
Σκληρός ανταγωνισμός
Την ίδια στιγμή, η Tesla στην Κίνα αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από εγχώριους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων όπως η BYD και η Li Auto.
Το μερίδιο της Tesla στην αγορά αυτοκινήτων της Κίνας συρρικνώθηκε σε περίπου 6,7% το δ’ τρίμηνο του 2023, από 10,5% το α’ τρίμηνο του περασμένου έτους, σύμφωνα με υπολογισμούς του Bloomberg που βασίζονται στα δεδομένα της Ένωσης Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Κίνας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Advanced driver-assistance συστήματα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στην Κίνα, με πολλές τοπικές εταιρείες όπως η Xpeng, η Xiaomi και η Huawei, να αξιοποιούν τέτοια χαρακτηριστικά ως ένα σημείο πώλησης για οχήματα.
Παράλληλα, η Tesla προέρχεται από την πρώτη ετήσια μείωση των τριμηνιαίων εσόδων της από το 2020, έχοντας πουλήσει λιγότερα αυτοκίνητα ακόμη και μετά τη μείωση των τιμών.
Η αιφνιδιαστική επίσκεψη του Μάσκ στην Κίνα, αποτελεί «σημείο καμπής», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής της Wedbush Securities, Dan Ives, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg.
«Αυτό θα μπορούσε να ανοίξει το FSD στην Κίνα, το οποίο θεωρώ ότι ξεκλειδώνει αυτό που πραγματικά θα μπορούσε να είναι η χρυσή ευκαιρία», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα, ο Μασκ τόνισε τη σημασία της ανάπτυξης της αυτόνομης οδήγησης, αναφέροντας ότι οι άνθρωποι που αμφιβάλλουν για την ικανότητα της Tesla να «λύσει» το θέμα με την αυτονομία, δεν θα πρέπει να επενδύσουν στην εταιρεία.
Την περασμένη εβδομάδα, στις 28 Απριλίου, αναφέρθηκε επίσης ότι η Baidu σύναψε συμφωνία με την Tesla για την άδεια χρήσης της υπηρεσίας χαρτογράφησης για συλλογή δεδομένων, ανοίγοντας το δρόμο για την κυκλοφορία του FSD στην Κίνα.
Διαβάστε επίσης:
Έλον Μασκ: Γιατί η Tesla συνεχίζει να ρίχνει τις τιμές στα οχήματά της
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»