• Business

    Tesla: Μειώθηκαν οι πωλήσεις και κατά το 2ο τρίμηνο του 2024

    Έλον Μασκ

    Έλον Μασκ (Πηγή: Qilai Shen/Bloomberg)


    Οι πωλήσεις της Tesla κατά το δεύτερο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 4,8% σε 443.956 αυτοκίνητα, σημειώνοντας δεύτερη συνεχόμενη τριμηνιαία πτώση παρά τις γενναιόδωρες προωθητικές ενέργειες, συμπεριλαμβανομένων των επιδοτούμενων επιτοκίων στις ΗΠΑ και σε άλλες αγορές.

    Μειωμένη παρουσιάστηκε και η παραγωγή της εταιρείας, που υποχώρησε κατά 14% το δεύτερο τρίμηνο (σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους), στις 410.831 μονάδες, ανακοίνωσε η Tesla στις 2 Ιουλίου.

    Ωστόσο, οι αριθμοί των πωλήσεων ήταν καλύτεροι από τις προβλέψεις των ορισμένων στελεχών της Wall Street. Ο Dan Ives, αναλυτής του συμβουλευτικού οίκου Wedbush, χαρακτήρισε την επίδοση των πωλήσεων νίκη για την αυτοκινητοβιομηχανία και τον Elon Musk, δεδομένης της σχετικά αποδυναμωμένης αγοράς για τα ηλεκτρικά οχήματα, παγκοσμίως.

    “Αυτή ήταν μια τεράστια επίδοση από την Tesla και τον Musk, ενώ η Wall Street περίμενε μια αστοχία αυτό το τρίμηνο λόγω της ζήτησης για τα EV που παραμένει ασταθής παγκοσμίως”, ανάφερε ο Ives. “Φαίνεται ότι η Κίνα είδε μια “μίνι ανάκαμψη” στο τρίμηνο μαζί με τη σταθεροποίηση της τιμολόγησης που βοήθησε την Tesla”, συμπλήρωσε.

    Και ενώ η Tesla δεν αναλύει περαιτέρω τις πωλήσεις ανά περιοχές, η Cox Automotive, εταιρία που ανήκει στον όμιλο Cox Emterprices, εκτίμησε ότι οι πωλήσεις της μάρκας στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 15% το δεύτερο τρίμηνο, φτάνοντας τις 175.262. Η εκτίμηση ήταν μέρος μιας ευρύτερης ανάλυσης πωλήσεων για τις ΗΠΑ από την Cox, που δημοσιεύθηκε στις 25 Ιουνίου.

    Η S&P Global Mobility με τη σειρά της, αναλύοντας την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου, εκτίμησε ότι οι πωλήσεις της Tesla μειώθηκαν κατά 11% στο συγκεκριμένο τετράμηνο, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ η Jessica Caldwell, επικεφαλής του τμήματος Insights της Edmunds, δήλωσε ότι η γκάμα της Tesla αποτελείται από “γερασμένα” οχήματα και τα συνεχιζόμενα κίνητρα πωλήσεων δεν αρκούν για να βελτιώσουν τις πωλήσεις στην αγορά των ΗΠΑ.

    “Η μείωση των πωλήσεων της Tesla για το β’ τρίμηνο δεν αποτελεί είδηση, δεδομένου ότι έχουμε δει την εταιρία να εξαντλεί τα κόλπα της, μειώνοντας τις τιμές και αυξάνοντας τα κίνητρα για να τονώσει τη ζήτηση στις ΗΠΑ, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία”, δήλωσε η Caldwell.

    “Οι καιροί είναι δύσκολοι για την Tesla: Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων έχουν επιβραδυνθεί, πολλοί ανταγωνιστές παρέχουν επίσης γενναιόδωρα κίνητρα και οι μειώσεις τιμών έχουν γίνει λιγότερο αποτελεσματικές στο να τραβήξουν την προσοχή των αγοραστών “, κατέληξε.

    Διαβάστε επίσης:

    Τι θα κερδίσουμε αν μειώσουμε λίγο την κατανάλωση κόκκινου κρέατος

    Ένωση Ασθενών: Ενδείξεις για μετακύλιση τακτικών περιστατικών σε απογευματινά χειρουργεία – Απαιτείται διαφάνεια

    Ιταλία: Τέφρα και λάβα εκτοξεύουν τα ηφαίστεια Έτνα και Στρόμπολι



    ΣΧΟΛΙΑ