ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μια σειρά αρνητικών γεγονότων, από τα απογοητευτικά στοιχεία των κερδών μέχρι την αμφίβολη ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της και τις εκρήξεις στα οχήματά της, έχουν δημιουργήσει κακό επενδυτικό κλίμα.
Η τιμή της μετοχής μειώθηκε κατά 40% από την αρχή της χρονιάς, και σήμερα διαπραγματεύεται στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων δυόμισι χρόνων. Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε μικρή διόρθωση κατά 2% στα 195.40 δολάρια την Πέμπτη, αλλά ήδη είχε χάσει σχεδόν το ένα πέμπτο της αξίας της την περασμένη εβδομάδα.
«Πρόκειται για μια τέλεια καταιγίδα των άσχημα γεγονότα», ανέφερε στους FT ο Γαλιλαίος Ράσελ, ένας μικροεπενδυτής που, αν και ήδη έχει ισχυρή θέση στην εταιρεία, δήλωσε ότι “απέκτησε περισσότερες μετοχές αυτήν την εβδομάδα”.
Όπως και πολλοί από τους πιστούς οπαδούς της Tesla, ο κ. Ράσελ πιστεύει είπε ότι οι βραχυπρόθεσμες ανατροπές στην πορεία αξίζουν τον κόπο μπροστά στο μακροπρόθεσμο στόχο της μαζικής υιοθέτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Τόνισε ότι ακόμη και αν η εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες στο τρίμηνο, οι πωλήσεις των οχημάτων παρέμειναν τρεις φορές υψηλότερες από ό,τι ήταν το 2017, όταν οι μετοχές διαπραγματεύονταν στα 383 δολάρια και η εταιρεία είχε μεγαλύτερη αγοραία αξία από τη Ford.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ