Περαιτέρω αύξηση στα κέρδη της προβλέπει για το νέο οικονομικό έτος η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς η ισχυρή ζήτηση και οι νέοι πελάτες της, βοήθησαν σε  άλμα 11% στα κέρδη το 2023.

Ο όμιλος Tesco, ο οποίος κατέχει μερίδιο 27,3% στην συγκεκριμένη αγορά της Βρετανίας, ανακοίνωσε επίσης ότι οι πληθωριστικές πιέσεις έχουν «μειωθεί σημαντικά».

Παράλληλα, βλέπει σημάδια βελτίωσης του καταναλωτικού κλίματος.

«Οι πελάτες επιλέγουν να ψωνίζουν περισσότερο στην Tesco, γεγονός που σηματοδοτεί ένα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς. Μάλιστα, φαίνεται ότι εκτιμούν και ανταποκρίνονται στις βελτιώσεις που έχουμε προβεί, όσον αφορά την αξία και την ποιότητα των προϊόντων μας», δήλωσε ο CEO Ken Murphy, επισημαίνοντας το ισχυρό momentum του ομίλου.

Η Tesco προέβλεψε σήμερα Τετάρτη προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη στη λιανική – τη βασική πηγή εσόδων της  – «τουλάχιστον» 2,8 δισεκατομμύρια λίρες (3,55 δισεκατομμύρια δολάρια) για τα έτη 2024-25.

Οι πωλήσεις του ομίλου, εξαιρουμένου του φόρου επί των πωλήσεων και των καυσίμων, αυξήθηκαν κατά 7,4% στα 61,5 δισεκατομμύρια λίρες, με τις πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο να αυξάνονται κατά 7,7%.

Ο όμιλος, του οποίου η μετοχή έχει κάνει άλμα 9% τον τελευταίο χρόνο, επωφελείται από μια στρατηγική χαμηλότερων τιμών σε βασικά είδη και από τη δημοτικότητα του προγράμματος επιβράβευσης Clubcard, το οποίο παρέχει χαμηλότερες τιμές για τα μέλη.

Αυτή η στρατηγική χρηματοδοτήθηκε με πάνω από 1 δισεκατομμύριο λίρες, ποσό που δημιουργήθηκε από περικοπές δαπανών της επιχείρησης τα τελευταία δύο χρόνια.

Η Tesco επωφελήθηκε επίσης από τους καταναλωτές που επιθυμούν να εξοικονομήσουν χρήματα μαγειρεύοντας και διασκεδάζοντας στο σπίτι, καθώς οι πωλήσεις της σειράς «Finest» premium σημείωσαν άνοδο 15,7% μέσα στο έτος.

Ο όμιλος ανέφερε επίσης ότι θα προχωρήσει σε επαναγορά μετοχών αξίας 1 δισεκατομμυρίου λιρών το επόμενο έτος.

Διαβάστε επίσης: 

Tesco και Marks & Spencer κέρδισαν την πρωτιά στις πωλήσεις των Χριστουγέννων

Apple: «Miami Vibes» με νέα γραφεία στην εύπορη πλευρά της Φλόριντα

My market: Το νέο τεύχος του περιοδικού ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ υποδέχεται την άνοιξη που αναζητούμε και μας ανανεώνει