Eτήσια αύξηση εσόδων και καθαρών κερδών ανακοίνωσε ο κινεζικός διαδικτυακός κολοσσός Tencent στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2023, ένδειξη ότι οι Κινέζοι καταναλωτές στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα παιχνίδια, παρά την ύφεση σε εθνικό επίπεδο.

Ειδικότερα, τα έσοδα της Tencent καταγράφηκαν στα 154,6 δισεκατομμύρια γιουάν (19,63 δισεκατομμύρια ευρώ) με ετήσια αύξηση 10%, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας.

Τα καθαρά κέρδη είχαν ετήσια αύξηση 39% ξεπερνώντας τα 44,9 δισεκατομμύρια γιουάν (5,70 δισεκατομμύρια ευρώ) στο ίδιο τρίμηνο.

Αύξηση 16% στο gaming

Ο πάροχος WeChat ανέφερε ανάπτυξη σε διάφορα τμήματα, από gaming και διαφήμιση έως fintech. Μέρος της ανάπτυξης του τριμήνου προήλθε από το εξωτερικό, αφού τα διεθνή έσοδα από τυχερά παιχνίδια αυξήθηκαν κατά 16%.

Τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν λιγότερο από το αναμενόμενο 9%, αντανακλώντας τόσο τις αυξημένες δαπάνες για περιεχόμενο όσο και ένα μεγάλο εφάπαξ κέρδος το τρίμηνο του προηγούμενου έτους, όταν η Tencent αποκάλυψε ότι θα μείωνε το μερίδιό της στις μετοχές της Sea Ltd. στην Prosus NV.

Τα αποτελέσματα ενδέχεται να βοηθήσουν στην άμβλυνση των ανησυχιών ότι η μεγαλύτερη αγορά διαδικτύου στον κόσμο έχει χάσει την ισχύ της, μετά από χρόνια ρυθμιστικών και οικονομικών αναταραχών.

Μακροπρόθεσμα, η Tencent εντάσσεται στον μεγάλο κινεζικό τεχνολογικό τομέα για την εξερεύνηση των δυνατοτήτων της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.

Το εσωτερικό μοντέλο γλώσσας, Hunyuan, είναι πλέον ενσωματωμένο σε περισσότερες από 180 υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης και του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Μαζί με την αντίπαλη Alibaba, η εταιρεία με έδρα το Shenzhen, μπήκε στον «πόλεμο των 100 μοντέλων», βοηθώντας στη δημιουργία start ups όπως τη Baichuan.

Την Τετάρτη, η εταιρεία δεσμεύτηκε να συνεχίσει τις επενδύσεις.

Ανησυχία στους επενδυτές

Την ίδια στιγμή, οι traders ανησυχούν ότι η κινεζική οικονομία μπορεί να εισέλθει σε μια αποπληθωριστική σπείρα, ένας φόβος που ενισχύεται από τις χαμηλές δαπάνες σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σημειώνεται ότι γενικότερα στην Κίνα, οι καταναλωτές επηρεάζονται από μια καταρρέουσα αγορά ακινήτων έως την αυξανόμενη ανεργία των νέων.

Οι αποπληθωριστικές πιέσεις επιδεινώθηκαν τον Οκτώβριο, τροφοδοτώντας τις προσδοκίες ότι η Νο. 2 οικονομία στον κόσμο χρειάζεται περισσότερα κίνητρα.

Διαβάστε επίσης:

Motor Oil: Μόνο με κρατική χρηματοδότηση η εκκίνηση του FSRU της Διώρυγα Gas

Αύξηση 150% στο επίδομα παιδιού

Μυτιληναίος στο Reuters: Πιλοτικό έργο για την παραγωγή γαλλίου – Η ΕΕ πρέπει να παράσχει κίνητρα