Editorial use only in direct correlation with Deutsche Telekom AG. / Nur zur redaktionellen Verwendung im direkten Zusammenhang mit Diensten der Deutschen Telekom AG.
Η Telekom αναδεικνύεται για πρώτη φορά ως το brand με τη μεγαλύτερη αξία στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη μελέτη “Brand Finance Global 500”. Στη γενική παγκόσμια κατάταξη, η μελέτη τοποθετεί τον Όμιλο DT, μέλος του οποίου είναι η COSMOTE, στην ενδέκατη θέση, έξι θέσεις υψηλότερα από το προηγούμενο έτος.
Η μελέτη επιβεβαιώνει, επίσης, ότι η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση στον κόσμο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών – πίσω από τη Verizon και πολύ μπροστά από τις AT&T και Orange – ενώ παραμένει, με μεγάλη διαφορά, το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.
Η αξία του brand ανέρχεται στα 62,9 δισ. δολάρια, πετυχαίνοντας το υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία του, με την αξία να έχει αυξηθεί κατά 5% σε σχέση με το 2021, και κατά 58% σε σχέση με το 2020.
Η Brand Finance αποδίδει τη σημαντική αύξηση της αξίας του brand Telekom στην αύξηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου και την έντονη ανάπτυξη της πελατειακής βάσης, ειδικά στις ΗΠΑ, αλλά και στις συνεχείς επενδύσεις στην ποιότητα δικτύου, τις ψηφιακές τεχνολογίες και την εξυπηρέτηση πελατών.
Διαβάστε επίσης:
Public Group: “Green Commerce” με νέες πρωτοποριακές πρωτοβουλίες