ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η μελέτη επιβεβαιώνει, επίσης, ότι η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση στον κόσμο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών – πίσω από τη Verizon και πολύ μπροστά από τις AT&T και Orange – ενώ παραμένει, με μεγάλη διαφορά, το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.
Η αξία του brand ανέρχεται στα 62,9 δισ. δολάρια, πετυχαίνοντας το υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία του, με την αξία να έχει αυξηθεί κατά 5% σε σχέση με το 2021, και κατά 58% σε σχέση με το 2020.
Η Brand Finance αποδίδει τη σημαντική αύξηση της αξίας του brand Telekom στην αύξηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου και την έντονη ανάπτυξη της πελατειακής βάσης, ειδικά στις ΗΠΑ, αλλά και στις συνεχείς επενδύσεις στην ποιότητα δικτύου, τις ψηφιακές τεχνολογίες και την εξυπηρέτηση πελατών.
Διαβάστε επίσης:
Public Group: “Green Commerce” με νέες πρωτοποριακές πρωτοβουλίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Metlen: Η Protergia για 2η χρονιά στην Έκθεση XENIA
- Συνεργασία Eurobank και J.P. Morgan – Νέες επενδυτικές προτάσεις και λύσεις για τους πελάτες
- Φαραντούρης για Τζάκρη και Πούλου: Πήραν την ιστορική ευθύνη να ρίξουν τον ΣΥΡΙΖΑ – Στο καλό, με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται
- Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Ο ευρωπαϊκός κλάδος υποβάλλει καταγγελία στην Κομισιόν για την απαγόρευση στην Βαρκελώνη