Ted Mathas: Αυτό είναι το όνομα που κρύβεται πίσω από την επιτυχημένη καμπάνια της ασφαλιστικής New York Life Insurance Company η καμπάνια της οποίας προκάλεσε ρίγη συγκίνησης στο Super Bowl.
Ένα σύντομο οπτικοακουστικό υλικό με «άρωμα Ελλάδας» προβλήθηκε στο μεγαλύτερο αμερικανικό αθλητικό γεγονός της χρονιάς.
Μέσω του σποτ, εκατομμύρια τηλεθεατές γνώρισαν τις τέσσερις λέξεις που έχει η ελληνική γλώσσα για την αγάπη: Φιλία, στοργή, έρως, αγάπη.
Η επιτυχία του σποτ ήταν τόσο μεγάλη, που έκανε τον γύρο του κόσμου ως ένα από τα πιο επιτυχημένα όλων των εποχών. Η επιτυχία αυτή αποδόθηκε στον ceo της New York Life Insurance Company , τον ελληνοαμερικανό, τρίτης γενιάς Ted Mathas (διαφορετικά Θεόδωρος Μάτθας).
Ποιος είναι ο ισχυρός άνδρας της ασφαλιστικής;
Θεωρείται ένας από τους ισχυρότερους ομογενείς στη Νέα Υόρκη, ο οποίος κατά καιρούς αποδεικνύει έμπρακτα την αγάπη και τον σεβασμό για την χώρα καταγωγής του.
Μια από τις πρόσφατες χαρακτηριστικές πράξεις του είναι η δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανακαίνιση του κτιρίου της Κοινότητας Μεταμορφώσεως Σωτήρος στο Ράι του Ουεστσέστερ, όπου είναι ενορίτης, τον Μάιο του 2018.
Τον Ιούνιο του 2008 όταν η ύφεση χτύπησε την πόρτα σε μεγάλες εταιρείες σε Ν. Υόρκη και αλλού, ο Ted Mathas ανέλαβε CEO στη New York Life, έχοντας διαδεχθεί τον Sy Sternberg.
O επιτυχημένος businessman κατάφερε όχι μόνο να βγάλει αλώβητη την εταιρεία, αλλά να την ενισχύσει με δυναμικό τρόπο, έχοντας πλέον assets άνω των 500 δις.
Μιλά πάντα με λόγια αγάπης για τους γονείς του και τα διδάγματα που πήρε από εκείνους, κυρίως την αγάπη για την οικογένεια. Μεγάλωσε εξάλλου και ο ίδιος σε μια μεγάλη οικογένεια, όπου του έμαθαν πολλά για τις ελληνικές του ρίζες, διατηρώντας άρρηκτες σχέσεις και με την Εκκλησία.