• Business

    Τεχνητή νοημοσύνη: Mega deal OpenAI με Vogue – Τι προβλέπει

    • NewsRoom
    Σαμ Άλτμαν, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της OpenAI

    Σαμ Άλτμαν, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της OpenAI


    Συνεργασία ανακοίνωσε η OpenAI με τον παγκόσμιο γίγαντα των περιοδικών, Condé Nast, προκειμένου να επιτραπεί στο ChatGPT και τη μηχανή αναζήτησής του SearchGPT να εμφανίζουν περιεχόμενο από τη Vogue, το New Yorker, το GQ και άλλες γνωστές εκδόσεις περιοδικών.

    Η πολυετής συμφωνία είναι η νεότερη σε μια σειρά από deals της OpenAI με μεγάλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης.

    Σύμφωνα με το BBC, το περιεχόμενο που παράγεται από οργανισμούς μέσων ενημέρωσης αναζητείται από εταιρείες τεχνολογίας που το χρησιμοποιούν για να εκπαιδεύσουν τα μοντέλα τους AI (Τεχνητή Νοημοσύνη).

    Ωστόσο, ορισμένες εταιρείες μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των New York Times και της Chicago Tribune, αντιστάθηκαν σε αυτό και κινήθηκαν νομικά για να προστατεύσουν το περιεχόμενό τους.

    Παρόλο που οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας, ο Chief Operating Officer της OpenAI, Brad Lightcap, δήλωσε:

    «Δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε με την Condé Nast και άλλους εκδότες ειδήσεων για να διασφαλίσουμε ότι καθώς η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει μεγαλύτερο ρόλο στην ανακάλυψη και την παράδοση ειδήσεων, διατηρεί την ακρίβεια, την ακεραιότητα και το σεβασμό για την ποιοτική αναφορά».

    «Η συνεργασία μας με την OpenAI μας επιτρέπει να προστατεύουμε και να επενδύουμε στη δημοσιογραφία και τις δημιουργικές μας προσπάθειες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Condé Nast, Roger Lynch.

    Υπενθυμίζεται ότι η OpenAI κυκλοφόρησε τον προηγούμενο μήνα την μηχανή αναζήτησης SearchGPT, η οποία στηρίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη.

    Όπως είχε αναφέρει η εταιρεία, συγκεντρώνει σχόλια και επισημάνσεις από τους συνεργάτες της στον κλάδο των ειδήσεων για την ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας.

    Σύμφωνα με αναλυτές, η τεχνολογία chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα αποτελέσει βασικό μέρος των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο στο μέλλον.

    Στο πλαίσιο αυτό, και η Google, η οποία ελέγχει πάνω από το 90% της παγκόσμιας αγοράς αναζήτησης, προσπαθεί να προσθέσει εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα της.

    Διαβάστε επίσης: 

    OpenAI: Γιατί Microsoft και Apple εγκαταλείπoυν τις θέσεις παρατηρητή στο ΔΣ

    Συνεργασία της Μπιγιόνσε με την LVMH: Λανσάρουν νέο αμερικανικό ουίσκι

    Fast Fashion: Συνεχίζεται ο «πόλεμος» μεταξύ κινεζικών γιγάντων – Γιατί η Shein μηνύει την Temu



    ΣΧΟΛΙΑ