ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως δηλώνει στο mononews.gr ο Τάσος Γκόβας, ιδρυτικό στέλεχος και ένας από τους μετόχους της Ελληνικά Υδατοδρόμια,”από το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσουν να πετούν τα πρώτα 3 αμφίβια υδροπλάνα, 19 θέσεων, στο Ιόνιο, από τα υδατοδρόμια Κέρκυρα προς Παξούς και Πάτρα και ίσως, αν οι διαδικασίες προχωρήσουν, και προς τα νησιά Ερείκουσα, Οθωνοί και Μαθράκι. Και επειδή τα υδροπλάνα μπορούν να προσγειώνονται και σε αεροδρόμια μπορούν να πηγαίνουν και Κεφαλλονιά, Ζάκυνθο και Ιωάννινα”.
Στην Grecian Air Seaplanes συμμετέχει κατά 68% η γερμανική Axionair που απέκτησε το 55% της Ελληνικά Υδατοδρόμια από τον AKTOR.
Στην αεροπορική εταιρείας υδροπλάνων Grecian Air Seaplanes, συμμετέχει επίσης η κυρία Μαρία Τόκτωρ και ο κύριος Αναστάσιος Γκόβας, Πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια» θέτοντας πολύ υψηλούς στόχους για την υλοποίηση του φιλόδοξου project ανάπτυξης των υδατοδρομίων σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Η Grecian Air Seaplanes προγραμματίζει να ξεκινήσει τις πτήσεις της στις αρχές Σεπτεμβρίου μτα οποία προοδευτικά θα αυξάνονται προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες όλης της χώρας. Σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο, η εταιρεία θα διαθέτει μικτό στόλο, καθώς κάποια υδροπλάνα θα είναι ιδιόκτητα και κάποια μισθωμένα, με το κόστος αγοράς κάθε υδροπλάνου να ανέρχεται στα 7 εκατομμύρια δολάρια.
Οι πτήσεις θα ξεκινήσουν από το Ιόνιο, όπου βρίσκονται τα πρώτα αδειοδοτημένα υδατοδρόμια και σταδιακά το πτητικό έργο της εταιρείας θα επεκτείνεται και στις υπόλοιπες νησιωτικές περιοχές της χώρας, ακολουθώντας την πορεία αδειοδότησης των υδατοδρομίων στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στην Κρήτη, στο Βορειοανατολικό Αιγαίο, στις Σποράδες και στα νησιά του Αργοσαρωνικού.
“Στα σχέδια της Grecian Air είναι να επενδύσει 100εκατ. ευρώ τον επόμενο χρόνο για ανοίξει και σε άλλες περιοχές τις πτήσεις υδροπλάνων”, σημειώνει ο κ. Τάσος Γκόβας εκτιμώντας ότι θα χρειαστούν επιπλέον 6 υδροπλάνα από το 2022.
Η Grecian Air
Η Grecian Air Seaplanes, με σκοπό την κάλυψη των υπαρχουσών αναγκών και την παροχή υπηρεσιών υψηλού επίπεδου, θα πραγματοποιεί πτήσεις τακτικές, charter, περιηγητικές, νοσοκομειακές,cargo,κλπ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Grecian Air Seaplanes έχει στελεχωθεί από επαγγελματίες πιλότους και μηχανικούς με μεγάλη εμπειρία στον τομέα των υδροπλάνων, ενώ έχει ήδη συνάψει σημαντικές συνέργειες με εταιρείες-ηγέτιδες από τον αεροπορικό χώρο και από τον τουριστικό κλάδο εν γένει.
Ο κύριος Δημήτρης Μπαμπάκος, ένας εκ των βασικών μετόχων του γερμανικού fund και της AXIONAIR, επισημαίνει: «Υλοποιείται ένα καινοτόμο project με πολλαπλά οφέλη για τη χώρα μας. Ο στόχος μας είναι μέσα από τη λειτουργία της Grecian Air Seaplanes και της «Ελληνικά Υδατοδρόμια» να δημιουργηθεί ανά την Ελλάδα ένας πολύ σημαντικός αριθμός θέσεων εργασίας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη μείωση της ανεργίας. Στην πλήρη ανάπτυξή του το έργο αυτό θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Ενώνουμε την Ελλάδα και αναπτύσσουμε ένα νέο τουριστικό προϊόν για τη χώρα μας».
Το υδροπλάνο είναι ένα καινοτόμο, ευέλικτο, γρήγορο και φιλικό προς το περιβάλλον μέσο, του οποίου η πολυχρηστικότητα θα λειτουργήσει συμπληρωματικά προς τα υφιστάμενα μεταφορικά μέσα (αεροπλάνα, πλοία, τρένα), στοχεύοντας στην ανάπτυξη ενός μοντέλου συνδυασμένων μεταφορών που θα εξυπηρετεί στα μέγιστα τις ανάγκες μετακίνησης στη χώρα μας μέσα από μια μοναδική πτητική εμπειρία.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!