ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως είπε, «το 2020 είναι μια χρονιά που περιμένουμε πολλά. Οι εκτιμήσεις μας πριν την επιδημία του κοροναϊού ήταν πολύ θετικές ωστόσο πλέον αρχίζουν κι δημιουργούνται σημαντικές αμφιβολίες για το πώς θα επηρεαστεί η παγκόσμια οικονομία που επηρεάζει τα παγκόσμια τουριστικά ρεύματα. Είμαστε αισιόδοξοι ότι το πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί στις επόμενες λίγες εβδομάδες».
Το θετικό είναι ότι συμβαίνει τώρα που για την Ελλάδα, δεν έχει αρχίσει ακόμη η τουριστική περίοδος, αν και οι πρώτες ενδείξεις επιρροής έρχονται κι εδώ. Ετσι ενώ τον Ιανουάριο του 2020 οι αφίξεις ήταν 6% αυξημένες, και οι διεθνείς αυξήσεις 10% πάνω από πέρυσι, αντίθετα τις τελευταίες μέρες του Φεβρουαρίου υπάρχει μείωση στις αφίξεις. Στις επόμενες λίγες μέρες, θα δούμε τις πραγματικές του διαστάσεις, όταν καταλάβουμε ότι πρόκειται για ένα ιό με χαμηλή θνησιμότητα, όμως ακόμη κι αν όλα επιστρέψουν στην ομαλότητα, όλες οι πτήσεις που χάθηκαν, η οικονομική δραστηριότητα που θα έχει επηρεαστεί δεν συμπληρώνεται και γι’ αυτό υπολογίζεται μια επίδραση στο 0,5% στο παγκόσμιο ΑΕΠ.
Το Car on Demand έρχεται
Επίσης προανήγγειλε την νέα υπηρεσία car sharing της εταιρείας, που πλέον είναι έτοιμη να ξεκινήσει σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, την οποία σύντομα θα ανακοινώσει. Πρόκειται για την υπηρεσία Car on Demand, με την οποία, με μια εφαρμογή στο κινητό, ο πελάτης μπορεί να αναζητά κοντινό διαθέσιμο αυτοκίνητο και να το μισθώνει με το λεπτό και, αφού το οδηγήσει για τον προορισμό που θέλει, να το παρκάρει στα πιστοποιημένα σημεία.
“Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο με τον Δήμο Αθηναίων για να προχωρήσουμε την εφαρμογή car sharing πιλοτικά”, σημείωσε ο κ. Ταπράντζης.
Το retail leasing θα προωθηθεί στην αγορά
Η εταιρεία δίνει έμφαση στην αγορά του retail leasing και θέλει να προωθήσει την επιλογή αυτή στους καταναλωτές, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματά του. Γι’ αυτό και θα προχωρήσει σε ειδικές ενέργειες διαφημιστικής επικοινωνίας με στόχο την αύξηση του retail leasing. Πέρυσι η αύξηση που σημείωσε ήταν 10% και 3.000 νέοι πελάτες δοκίμασαν την υπηρεσία, ενώ δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες ενημερώνονται από το site της εταιρείας.
Η Avis επενδύει και στη βελτίωση της πλατφόρμας εξυπηρέτηση του πελάτη.
«Αναπτύσσουμε το my avis και έχουμε ένα project που το λέμε amazonlike και θέλουμε να μπορεί ο πελάτης, να κάνει την παραγγελία στο site και να έρχεται το αυτοκίνητο στην πόρτα του χωρίς να μεσολαβεί άνθρωπος», αναφέρει ο κ. Ταπράντζης.
Επενδύσεις
Το 2019 η Avis προχώρησε σε επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ, δίνοντας έμφαση στην ανανέωση και μεγέθυνση του στόλου της, ο οποίος ξεπέρασε τα 38.000 οχήματα. Με την αγορά 11.000 νέων οχημάτων, η εταιρεία υλοποίησε το 10% των ταξινομήσεων της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, αυξάνοντας κατά 30% τους πελάτες της στις υπηρεσίες μακροχρόνιων μισθώσεων (leasing). Εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις της Avis και στις υπηρεσίες βραχυχρόνιων μισθώσεων (rent a car), συγκεντρώνοντας πάνω από 2 εκατ. ημέρες ενοικίασης μέσα στο 2019, ενισχύοντας ουσιαστικά το τουριστικό προϊόν της χώρας.
Η εταιρεία δίνει έμφαση στην ανανέωση και μεγέθυνση του στόλου της, ο οποίος ξεπέρασε τα 38.000 οχήματα. Με την αγορά 11.000 νέων οχημάτων, η εταιρία υλοποίησε το 10% των ταξινομήσεων της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, αυξάνοντας κατά 30% τους πελάτες της στις υπηρεσίες μακροχρόνιων μισθώσεων (leasing).
Εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις της Avis και στις υπηρεσίες βραχυχρόνιων μισθώσεων (rent a car), συγκεντρώνοντας πάνω από 2 εκατ. ημέρες ενοικίασης μέσα στο 2019, ενισχύοντας ουσιαστικά το τουριστικό προϊόν της χώρας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος