ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Λίγους μήνες μετά την είσοδο νέων επενδυτών στο μετοχικό κεφάλαιο, η Κρητών Άρτος προχώρησε σε μια σειρά από κινήσεις με στόχο την τόνωση της ανάπτυξής της.
Η διοίκηση της κρητικής βιομηχανίας αρτοσκευασμάτων «έκλεισε» σημαντικές συμφωνίες για την επέκταση της διανομής των προϊόντων της στην αγορά της «μικρής λιανικής» (τα μίνι μάρκετ, τα περίπτερα τα κυλικεία, τα μανάβικα κ.α), όπου η εταιρεία υστερούσε σε παρουσία και εκτιμάται πως μέχρι τέλος του τρέχοντος έτους θα έχει καλύψει γεωγραφικά το 90% της ελληνικής επικράτειας.
Παράλληλα, αποφάσισε το επαναλανσάρισμα των προϊόντων της καθώς και τον εμπλουτισμό της σειράς σνακ «Μικιό», η οποία αποτελεί την «αιχμή του δόρατος» με δυο νέους κωδικούς: τα τέσσερα τυριά και το μεσογειακό. Τα συγκεκριμένα προϊόντα, στα οποία η εταιρεία ποντάρει αρκετά αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά μετά τον Δεκαπενταύγουστο.
Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή που η εταιρεία «τρέχει» με ρυθμούς ανάπτυξης των πωλήσεων άνω του 20%. Ρυθμοί που αναμένεται να ενισχυθούν χάρη στην αύξηση των εξαγωγών από την συνεργασία με την SwitzGroup, τον νέο βασικό μέτοχο με ποσοστό άνω του 70%.
«Απέδωσε η προσπάθεια που κάνουμε από πέρυσι με την αναβάθμιση των προϊόντων και την ενίσχυση της διαφήμισης, η οποία μας έδωσε μερίδια και δυναμική που συνεχίζεται και σήμερα», αναφέρει στο mononews.gr ο διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της Κρητών Άρτος με ποσοστό περίπου 20%, Μανώλης Δαμιανάκης.
Ο κ. Δαμιανάκης δηλώνει αρκετά αισιόδοξος για την επόμενη μέρα της κρητικής εταιρείας αλλά και αρκετά ικανοποιημένος από τη μέχρι στιγμής συνεργασία με τους Ινδούς επενδυτές. «Συμφωνούμε απόλυτα στη στρατηγική και που θέλουμε να πάμε την εταιρεία», λέει χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως θα ακολουθήσουν και άλλες σημαντικές κινήσεις το επόμενο διάστημα, με βασικό στόχο την αύξηση των μεγεθών της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται πως πριν από περίπου τρεις μήνες υπήρξε συμφωνία για την είσοδο των Ινδών επενδυτών της SwitzGroup ως στρατηγικών επενδυτών στο μετοχικό κεφάλαιο της Κρητών Άρτος και την έξοδο της εταιρείας από την Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστήριο Αθηνών. Μια κίνηση που ολοκληρώθηκε πριν από περίπου δυο εβδομάδες, οπότε έπαψε και επίσημα η διαπραγμάτευση των μετοχών της εταιρείας από το ταμπλό, μετά από σχετική απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.
Η Κρητών Άρτος ιδρύθηκε το 2004 με την εξαγορά μιας παλιάς οικογενειακής βιοτεχνίας παραγωγής Κρητικών παραδοσιακών αρτοσκευασμάτων. Τον Απρίλιο του 2005 μετεγκαθίσταται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 3000 m². Τον ίδιο χρόνο δημιουργεί στον κλάδο την κατηγορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Ήταν η πρώτη εταιρεία που έκανε παραγωγή Κρητικών Αρτοσκευασμάτων με την επωνυμία μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Σήμερα οι κτιριακές της υποδομές ξεπερνούν τα 4.000 m², καθώς έχει εκσυγχρονίσει το μηχανολογικό της εξοπλισμό ενώ απασχολεί περίπου 50 άτομα προσωπικό. Έχει μέγιστη παραγωγική δυναμικότητα 25.000-30.000 κιλά τελικού προϊόντος ημερησίως.
Το 2018, οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν σε 5,59 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά τους φόρους ανήλθαν σε 677 χιλ. ευρώ.