ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Τις προοπτικές εισόδου στην αγορά του delivery εξετάζει πολύ σοβαρά η McDonald’s στην Ελλάδα. Η αμερικάνικη αλυσίδα γρήγορου φαγητού ξεκίνησε δοκιμαστικά την αποστολή φαγητού στο σπίτι για την περίοδο των Χριστουγέννων από το κατάστημα του Συντάγματος, τη ναυαρχίδα της αλυσίδας, προκειμένου να διερευνήσει την αντίδραση του καταναλωτικού κοινού στη νέα υπηρεσία.
Όπως αναφέρουν στο mononews.gr πηγές προσκείμενες στην Premier Capital, της εταιρείας που έχει τα δικαιώματα της McDonald’s στην ελληνική αγορά, η παραπάνω κίνηση αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδιασμού ανάπτυξης στη χώρα μας και ξεκαθαρίζουν πως οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν αφού ολοκληρωθεί η δοκιμαστική περίοδος ενώ τονίζουν πως θα προχωρήσει μόνο εάν τα αποτελέσματα δείξουν πως το εγχείρημα μπορεί να είναι βιώσιμο, σε διαφορετική περίπτωση τα πράγματα θα παραμείνουν ως έχουν.
Υπογραμμίζουν πάντως πως η δραστηριοποίηση στην αγορά του delivery δεν είναι εύκολη υπόθεση καθώς όπως λένε απαιτείται ειδική οργάνωση και σχεδιασμός που ξεφεύγει από την πρακτική λειτουργίας ενός φυσικού καταστήματος.
Υπενθυμίζεται πως ο επικεφαλής της Premier Capital, Victor Tedesco, μιλώντας πρόσφατα στο mononews.gr, είχε προαναγγείλει την παραπάνω ενέργεια, λέγοντας πως η εταιρεία βρίσκεται σε φάση αξιολόγησης της βιωσιμότητας του McDelivery στην Ελλάδα μεσοπρόθεσμα ενώ τόνισε πως προτεραιότητα είναι η ποιότητα και το επίπεδο των υπηρεσιών.
Να σημειωθεί πως η πρακτική της διανομής κατ’ οίκον (delivery) γνώρισε αναπάντεχη άνθηση στη διάρκεια της κρίσης, αναγκάζοντας πολλές αλυσίδες εστίασης που ήταν ενάντιες, να εντάξουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία στο χαρτοφυλάκιό τους. Για κάποιες μάλιστα, αποδείχθηκε σωτήρια, αφού χάρη σε αυτήν κατάφεραν να σταματήσουν την πτώση των πωλήσεών τους.
Τα McDonald’s παρότι έχουν παρουσία στην Ελλάδα σχεδόν τριάντα χρόνια αρνούνταν πεισματικά να ενσωματώσουν το delivery στις υπηρεσίες τους, παρότι είναι μια τακτική που ακολουθούν σε διάφορες χώρες του εξωτερικού.