Τα κέρδη της Swatch Group αυξήθηκαν το 2022 καθώς η συνεργασία των brands του ομίλου Omega και Swatch οδήγησε στα ύψη τις πωλήσεις, μετά την πώληση άνω του ενός εκατομμυρίου μοντέλων MoonSwatches.

Επίσης, η εταιρεία δήλωσε ότι οι πωλήσεις στην Κίνα ανακάμπτουν αυτόν τον μήνα μετά την πτώση 50% τον Δεκέμβριο λόγω των lockdown.

Ωστόσο, το έλλειμμα εσόδων 700 εκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (760 εκατομμυρίων δολαρίων) που σημειώθηκε λόγω της κατάστασης στην Κίνα είχε ως αποτέλεσμα να εμφανίσει η εταιρεία αύξηση κερδών χαμηλότερη από την αναμενόμενη, με τα λειτουργικά κέρδη να αυξάνονται κατά 13%, στα 1,16 δισεκατομμύρια φράγκα (1,3 δισεκατομμύρια δολάρια). Οι αναλυτές ανέμεναν 1,19 δισ. φράγκα.

Τα έσοδα θα μπορούσαν να φτάσουν το ρεκόρ των 9 δισεκατομμυρίων φράγκων φέτος, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Nick Hayek σε συνέντευξή του.

Η Swatch λάνσαρε το MoonSwatch τον περασμένο Μάρτιο, προκαλώντας φρενίτιδα στα καταστήματα λιανικής της σε όλο τον κόσμο, με τους καταναλωτές να σπεύδουν να αποκτήσουν την νέα έκδοση του εμβληματικού Omega Speedmaster στην τιμή των 260 δολαρίων.

«Το MoonSwatch είναι best seller», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωση της. Η ζήτηση για το ρολόι είναι «διαρκής», είπε, «συμπεριλαμβανομένου του Ιανουαρίου».

Η Swatch ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις 7,5 δισεκατομμυρίων φράγκων, σημειώνοντας αύξηση 4,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

 

Διαβάστε ακόμη:

Burberry: Η Κίνα έπληξε τις πωλήσεις – Μικρότερη αύξηση από τις εκτιμήσεις των αναλυτών

Μπερνάρ Αρνό: Η κόρη του, Ντελφίν, αναλαμβάνει την Dior

Rolex: Νέες αυξήσεις τιμών έως και 3%-Πόσο κοστίζει πλέον ένα Daytona