«Μαγεμένος» από την Ελλάδα και τις ομορφιές της αλλά και αισιόδοξος ότι η Coca Cola Τρία Εψιλον θα διατηρήσει τη δυναμική της και θα ενίσχυσει ακόμη περισσότερο το αποτύπωμά της στην αγορά εμφανίστηκε ο νέος επικεφαλής της εταιρείας, Svetoslav Atanasov.

Στην πρώτη επίσημη παρουσίασή του στους δημοσιογράφους σε εκδήλωση που έγινε χθες στον Λόφο του Φιλοπάππου με φόντο την Ακρόπολη, δύο μήνες αφότου ανέλαβε τα ηνία της Coca Cola HBC για Ελλάδα και Κύπρο, έδωσε το στίγμα που θα ακολουθήσει η εταιρεία στο επόμενο διάστημα.

1

«Μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας είναι να μεγαλώσουμε την αγορά. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε» όπως είπε.

Αναγνώρισε τις προκλήσεις που υπάρχουν σε τοπικό και διεθνές επίπεδο ωστόσο στάθηκε στη θετική πορεία τόσο του ομίλου όσο και της ελληνικής οικονομίας. «Αυτό το θετικό momentum θέλουμε να διατηρηθεί και το 2025 και σε αυτήν την κατεύθυνση κινούμαστε» είπε ο Svetoslav Athanasov.

Επενδύσεις πάνω από 65 εκατ. ευρώ το 2025

Ετσι, η εταιρεία σχεδιάζει επενδύσεις το 2025 άνω των 65 εκατ. ευρώ σε συνέχεια του επενδυτικού πλάνου ύψους 65 εκατ. ευρώ που έγιναν φέτος. Στο επίκεντρο των επενδύσεων είναι οι υποδομές για την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας, η έμφαση σε καινοτόμες δράσεις αλλά και οι προωθητικές ενέργειες και προσφορές. Μάλιστα όπως είπε ο κ.  Athanasov η εταιρεία θα δώσει μεγάλη βαρύτητα στο κομμάτι αυτό, και όπως είπε χαρακτηριστικά «θα έχουμε θετικές εκπλήξεις σε ό,τι αφορά τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές».

Ωστόσο και η Coca Cola Τρία Εψιλον είναι αντιμέτωπη με τις προκλήσεις που προκαλεί η κλιματική κρίση και η αύξηση των πρώτων υλών. Η αύξηση commodities προϊόντων όπως ο καφές ή οι χυμοί αποτελούν μια σημαντική πρόκληση για την εταιρεία που θα πρέπει να εφαρμόσει το κατάλληλο μείγμα τιμολογιακής πολιτικής έτσι ώστε και να ακολουθήσει την ανοδική τροχιά των διεθνών τιμών αλλά και να μη χάσει από την κατανάλωση.

Ανατιμήσεις σε commodities

«Υπάρχουν ανατιμήσεις σε commodities. Απορροφούμε μεγάλο μέρος του κόστους, γιατί μας ενδιαφέρει τα προϊόντα μας να είναι προσιτά» σημείωσε, χωρίς ωστόσο να προσδιορίσει πότε η εταιρεία θα προχωρήσει σε ανατιμήσεις και ποιο θα είναι το εύρος τους.

Ο νέος επικεφαλής της εταιρείας, με πορεία στην Coca Cola πάνω από 25 χρόνια πριν αναλάβει τ από τον Ιούλιο του 2018 ήταν γενικός διευθυντής της θυγατρικής στη Σερβία και στο Μαυροβούνιο και προηγουμένων γενικός διευθυντής της θυγατρικής στην Βουλγαρία, κλήθηκε να σχολιάσει τα κυβερνητικά μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

«Αυτό που κάνουμε είναι να σχεδιάζουμε και μέσα σε αυτό το περιβάλλον να δυναμώνουμε και να αναπτυσσόμαστε με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Όπως αναπτυχθήκαμε με αυτά τα μέτρα που έχει λάβει η ελληνική Κυβέρνηση θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Υπάρχουν κανονισμοί και αποφάσεις που η κυβέρνηση λαμβάνει και εμείς λειτουργούμε σε αυτό το περιβάλλον και αναπτυσσόμαστε» ανέφερε σημειώνοντας παράλληλα ότι  «σχεδιάζουμε τα πλάνα μας με βάση τα ισχύοντα και στοχεύουμε στην ενδυνάμωση της εταιρείας μας».

Πάντως ο ίδιος απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε ότι από όσο γνωρίζει  καμία χώρα της ΕΕ δεν έχει λάβει μέτρα αντίστοιχα με αυτά που έχει λάβει η ελληνική κυβέρνηση.

Ανάπτυξη και στο τελευταίο τρίμηνο

Σε κάθε περίπτωση, εμφανίζεται αισιόδοξος για τις προοπτικές της εταιρείας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις και το τελευταίο τρίμηνο θα κινηθεί με τους ίδιους ρυθμούς που κατέγραψε η εταιρεία σε επίπεδο εννεαμήνου. Όπως είπε ο Νοέμβριος ήταν ένας δύσκολος μήνας λόγω καιρικών συνθηκών ωστόσο είναι μια πολύ δυνατή σεζόν για την εταιρεία. Σημειώνεται ότι η Coca-Cola HBC πέτυχε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 13,9%, στο τρίτο τρίμηνο του 2024 και κατά 13,7% στους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, κυρίως λόγω της Coke Zero και της Sprite. Ο καφές κατέγραψε ισχυρή διψήφια αύξηση, ενώ τα μη ανθρακούχα αναψυκτικά κατέγραψαν μεσαία μονοψήφια αύξηση, κυρίως χάρη στην καλή απόδοση του νερού και των χυμών.