ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι τιμές για τις διαφημίσεις του Super Bowl έχουν ανέλθει σε ρεκόρ άνω των 8 εκατομμυρίων δολαρίων, με τους χορηγούς να αγοράζουν περίπου 10 από τα πιο ακριβά σποτ των 30 δευτερολέπτων για τη μετάδοση της 9ης Φεβρουαρίου στο Fox.
Οι τιμές των διαφημίσεων για τον αγώνα, που είναι πάντα το τηλεοπτικό γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ, είναι αυξημένες από το περσινό ρεκόρ των 7 εκατομμυρίων δολαρίων, χωρίς αυτό να πτοεί τους υποψήφιους τυπικούς διαφημιζόμενους, εταιρείες σνακ, μπύρας, τεχνολογίας, αυτοκινήτων και χρηματοοικονομικές εταιρείες, που έχουν καταθέσει ήδη τον ενδιαφέρον τους στο Fox Corp.
«Καθώς έχουμε κλιμακώσει την τιμή, δεν έχει κινηθεί πραγματικά για να τρομάξει κανέναν», δήλωσε ο Mark Evans, Αντιπρόεδρος πωλήσεων στο Fox Sports, σε συνέντευξή του.
Ενώ τα προηγούμενα Super Bowls έχουν κερδίσει παρατσούκλια όπως το «Crypto Bowl» για την αφθονία των σποτ από μια συγκεκριμένη βιομηχανία, ο Evans δήλωσε ότι δεν φαίνεται ότι αυτό θα συμβεί φέτος, αν και οι θεατές θα «δουν λίγο περισσότερη διαφήμιση ειδικά για την τεχνητή νοημοσύνη, καθώς αυτή σίγουρα διεισδύει στον κόσμο όλων».
Σημείωσε επίσης ότι οι οπαδοί θα δουν λιγότερα τρέιλερ ταινιών κατά τη διάρκεια του φετινού παιχνιδιού, καθώς τα στούντιο και οι εταιρείες streaming έχουν περιορίσει τη διαφήμισή τους στο Super Bowl. Η κινηματογραφική και τηλεοπτική βιομηχανία έχει πληγεί σκληρά από την πανδημία, τις απεργίες των ηθοποιών και των σεναριογράφων το 2023, την πτώση της καλωδιακής τηλεόρασης και πιο πρόσφατα από τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες.
Η State Farm, μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία στην Καλιφόρνια, απέσυρε τα σχέδιά της να διαφημιστεί κατά τη διάρκεια του αγώνα, επικαλούμενη τις πυρκαγιές του Ιανουαρίου στην πολιτεία.
Η ταυτότητα των κορυφαίων χορηγών είναι ένα καλά φυλασσόμενο μυστικό. Ορισμένοι έμποροι αγοράζουν πολλαπλές θέσεις για διαφημίσεις που διαρκούν ένα λεπτό ή περισσότερο, αυξάνοντας τον λογαριασμό.
Η Uber Eats, η Bud Light και η MSC Cruises έχουν αγοράσει σποτ 60 δευτερολέπτων για τον αγώνα της Νέας Ορλεάνης, σύμφωνα με την iSpot.tv Inc., μια εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων.
Ο Sean Muller, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της iSpot, δήλωσε ότι η ζήτηση για διαφημίσεις Super Bowl είναι λογική. Ο περσινός αγώνας συγκέντρωσε 123,4 εκατομμύρια θεατές, αποτελώντας την πιο δημοφιλή αμερικανική μετάδοση όλων των εποχών.
«Σε αυτόν τον κατακερματισμένο κόσμο των μέσων ενημέρωσης που ζούμε σήμερα, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποκτήσουμε αυτό το επίπεδο κοινού ταυτόχρονα», είπε.
Η αναμέτρηση μεταξύ των Chiefs και των Eagles προμηνύει πολλά για τους διαφημιστές, δήλωσε ο Muller. Οι Chiefs διεκδικούν μια άνευ προηγουμένου τρίτη συνεχόμενη νίκη και ο αγώνας είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει οπαδούς της ποπ σταρ Taylor Swift, η οποία βγαίνει με τον στενό επιθετικό των Chiefs Travis Kelce. Ο Kendrick Lamar θα είναι ο καλλιτέχνης του ημιχρόνου.
Οι οπαδοί θα πρέπει επίσης να περιμένουν να δουν μια πληθώρα άλλων διασημοτήτων και παραγόντων επιρροής στις διαφημίσεις του Super Bowl, σύμφωνα με τον Muller. Το 2010, μόλις το 31% των διαφημίσεων του Super Bowl περιείχαν διασημότητες. Αλλά το 2024, το 65% το έκανε, σύμφωνα με το iSpot.
Θα πρέπει να περιμένουν να δουν περισσότερο χιούμορ από ό,τι τα τελευταία χρόνια.
«Πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια, πιάσαμε ένα είδος πάτου όπου οι άνθρωποι ανησυχούσαν τόσο πολύ για τα κοινωνικά ζητήματα και ανησυχούσαν τόσο πολύ για να μην προσβάλουν κανέναν, ώστε σχεδόν έγινε λίγο στεγνό», δήλωσε ο Muller.
Ο Kerry Benson, ανώτερος αντιπρόεδρος δημιουργικής στρατηγικής στην εταιρεία δεδομένων marketing Kantar, δήλωσε ότι τα πρώτα teasers για τις διαφημίσεις του Super Bowl χρησιμοποιούν όλες αυτές τις τακτικές για να πουλήσουν προϊόντα.
Επισήμανε την απόφαση της Meta Platforms να παρουσιάσει τους ηθοποιούς Chris Hemsworth και Chris Pratt σε μια διαφήμιση για τα έξυπνα γυαλιά της εταιρείας.
Η εταιρεία φιλοξενίας ιστοσελίδων GoDaddy, η οποία είναι γνωστή για τις τολμηρές διαφημίσεις του Super Bowl, τερματίζει την οκταετή παύση της από τη διαφήμιση κατά τη διάρκεια του μεγάλου παιχνιδιού και έχει ένα σποτ με τον ηθοποιό Walton Goggins να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της εταιρείας για να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γυαλιών.
Μια διαφήμιση από την Hellmann’s, τη μάρκα μαγιονέζας που ανήκει στην Unilever, θα περιλαμβάνει τους ηθοποιούς Billy Crystal και Meg Ryan καθώς αναπαριστούν τη διάσημη σκηνή με τα ντελικατέσεν από την ερωτική κωμωδία της δεκαετίας του ’80 «Όταν ο Χάρι συνάντησε τη Σάλι», δήλωσε ο Benson.
«Χρησιμοποιούν ό,τι υπάρχει στο εγχειρίδιο του Super Bowl», δήλωσε ο Μπένσον. «Χρησιμοποιούν το χιούμορ, χρησιμοποιούν διασημότητες και χρησιμοποιούν τη νοσταλγία».
Διαβάστε επίσης
BBC: Περικόπτει θέσεις εργασίας στην παγκόσμια υπηρεσία – Σχέδιο εξοικονόμησης 6 εκατ. λιρών
Πριγκίπισσα Βεατρίκη: Μητέρα για δεύτερη φορά
Τατιάνα Μπλάτνικ: Η κρύα βουτιά είναι εκπληκτική για το μυαλό και το σώμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρουλάκης: Αποχαιρετούμε έναν μεγάλο Ιεράρχη, έναν διανοούμενο της ορθόδοξης πίστης μας
- ΣΥΡΙΖΑ κατά Πιερρακάκη: Να απομακρυνθεί τώρα ο εμπλεκόμενος σε εμπορία ωαρίων και βρεφών καθηγητής γυναικολογίας
- Έρευνα του Ιδρύματος Vodafone για την Τεχνητή Νοημοσύνη στα ευρωπαϊκά σχολεία αποκαλύπτει κενό δεξιοτήτων AI σε μαθητές και εκπαιδευτικούς
- Γαλλία: Στις 12 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση των ΥΠΕΞ των δυτικών εταίρων της Ουκρανίας