Μετά την Jumbo και ο όμιλος Zara αποφάσισε να μπει στο παιχνίδι του click in shop και του click away, σύμφωνα με πληροφορίες, στις «κόκκινες» περιοχές.

Ο ισπανικός όμιλος, ο οποίος ελέγχει μεταξύ άλλων τα σήματα Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home και Uterqüe, κάνει στροφή 180 μοιρών και ετοιμάζεται να υποδεχθεί από αύριο το κοινό στα καταστήματά του, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στο αγοραστικό κοινό να ολοκληρώσει τις αγορές του.

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Inditex είχε αποφασίσει να μην ανοίξει τα φυσικά καταστήματα του δικτύου που βρίσκονται στις περιοχές αυξημένου κινδύνου, δηλαδή να μη λειτουργήσει με τη μέθοδο του click in a shop. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Zara, από τα 21 καταστήματα που διαθέτει η αλυσίδα στην Αττική μόνο τα 14 θα λειτουργούν και εκείνα μέσω της υπηρεσίας click away.

Τελικά, ο ισπανικός όμιλος, ο οποίος συνολικά διαθέτει πάνω 160 καταστήματα στην Ελλάδα, επέλεξε να δώσει το «παρών» και να εξυπηρετήσει το κοινό.

Διαβάστε ακόμα:

Ταραντίλης: Έρχεται το νομοσχέδιο για την ενίσχυση των πληττόμενων επιχειρήσεων

Εστίαση: «Αδειάζει η κλεψύδρα» για τον κλάδο – Κίνδυνος «λουκέτου» για 40.000 επιχειρήσεις

Ανατροπή με την Jumbo-H νέα απόφαση του Απόστολου Βακάκη