Στην κορυφαία τριάδα της αγοράς του online στοιχηματισμού της Πορτογαλίας στοχεύει η Stoiximan. Η ελληνική εταιρεία εισήλθε πριν από περίπου ένα μήνα στην πορτογαλική αγορά μέσα από το σήμα Betano, θέτοντας πολύ ψηλά τον πήχη για την μακροπρόθεσμη ανάπτυξή της. Τα πρώτα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά, με τη διοίκηση της εταιρείας να δηλώσει πολύ ικανοποιημένη από την μέχρι τώρα πορεία.

Η αισιοδοξία, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Stoiximan, Γιώργο Δασκαλάκη, πηγάζει από την ανταγωνιστική πρόταση της εταιρείας, η οποία έχει δοκιμασθεί και στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία.

«Στόχος μας είναι να γίνουμε ένας διεθνής operator με έδρα την Ελλάδα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Δασκαλάκης περιγράφοντας την στόχευση του ομίλου.

Η Stoiximan σχεδιάζει να κάνει δυναμικό ξεκίνημα στην πορτογαλική αγορά, επενδύοντας συστηματικά στην προβολή των δραστηριοτήτων της σε όλα τα διαθέσιμα μέσα επικοινωνίας. Επιπλέον, έχει αρχίσει επαφές με τοπικές ομάδες για την ανάληψη χορηγίας, μια κίνηση που θα τονώσει σημαντικά την αναγνωσιμότητα του brand της.

Η πορτογαλική αγορά του online στοιχηματισμού άνοιξε τον Μάιο του 2015 και άρχισαν να δίδονται οι πρώτες άδειες τριετούς διάρκειας. Η Stoiximan εξασφάλισε την δική της άδεια τον περασμένο Μάιο, ένα χρόνο μετά την κατάθεση της σχετικής αίτησης. Η συνολική αξία της αγοράς του online στοιχηματισμού της Πορτογαλίας υπολογίζεται σε περίπου 150 εκατ. ευρώ. Σήμερα, δραστηριοποιούνται 8 εταιρείες (μαζί με την Stoiximan), εκ των οποίων οι τρεις μεγαλύτερες κατέχουν μερίδιο 90%.

Ο κ. Δασκαλάκης μιλώντας σε δημοσιογράφους στα γραφεία της εταιρείας στην Κάντζα ξεκαθάρισε πως αυτή την στιγμή δεν υπάρχει πλάνο επέκτασης σε άλλη χώρα, ωστόσο υπογράμμισε πως η εταιρεία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και συνεχίζει να αναζητά διάφορες ευκαιρίες.

Όσον αφορά στην πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο διοικητικός ηγέτης της Stoiximan ανέφερε πως οι πωλήσεις αυξάνονται με ρυθμούς άνω του 20% στο πρώτο εξάμηνο και εκτίμησε πως σε παρόμοιους ρυθμούς, ίσως και ελαφρώς μεγαλύτερους θα κλείσει το σύνολο του τρέχοντος έτους. Να σημειωθεί πως το 2018, η Stoiximan έκλεισε με πωλήσεις πάνω από 200 εκατ. ευρώ, με περίπου 160 εκατ. ευρώ να προέρχονται από την ελληνική αγορά. Καταλυτικό ρόλο έπαιξε το Μουντιάλ που διεξήχθη στα γήπεδα της Ρωσίας, μια διοργάνωση που παραδοσιακά συμβάλει στην τόνωση της ζήτησης για στοιχηματισμό.

Τέλος, ερωτώμενος για την συνεργασία με τον ΟΠΑΠ, ο κ. Δασκαλάκης σημείωσε πως εννέα μήνες μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας δεν έχει αλλάξει κάτι, πέραν του ότι έγινε μια διαδοχή μετόχων και υπογράμμισε πως η Stoiximan συνεχίζει κανονικά το πλάνο της. Επεσήμανε μάλιστα πως ο ΟΠΑΠ κυκλοφόρησε τη δική του διαδικτυακή πλατφόρμα στοιχηματισμού, στην οποία όπως είπε δεν έχει καμία συμμετοχή. «Δεν έχει αλλάξει κάτι στην καθημερινότητά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως βρίσκονται εν αναμονή της έγκρισης της συμφωνίας από την Επιτροπή Ανταγωνισμού μέσα στον χρόνο.