Μόλις 6% θα επιλέξουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα
Δραματικά μειωμένη (-69%) προβλέπεται η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς για μετάβαση στην εργασία
Οι millennials (άτομα ηλικίας 24-39 ετών) αναμένεται να αποτελέσουν την κινητήρια δύναμη πίσω από μία παγκόσμια έκρηξη στην ιδιοκτησία αυτοκινήτων, κατά τους επόμενους έξι μήνες, αντιπροσωπεύοντας το 45% των νέων κατόχων, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας της EY, Mobility Consumer Index 2020, η οποία κατέγραψε τις απόψεις περισσότερων από 3.300 καταναλωτών σε εννέα χώρες.
Σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (31%) που δε διαθέτουν σήμερα αυτοκίνητο, δηλώνουν ότι σκοπεύουν να αγοράσουν ένα εντός των επόμενων έξι μηνών, ενώ ένας στους πέντε ερωτηθέντες (20%) που έχουν ήδη αυτοκίνητο, δηλώνει ότι είναι θετικός ως προς την αγορά ενός επιπλέον οχήματος. Και οι δύο ομάδες καταναλωτών ανέφεραν τον αντίκτυπο της πανδημίας του COVID-19, ως έναν από τους κορυφαίους λόγους για τις σχεδιαζόμενες αγορές τους.
Πάνω από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων (78%) δηλώνουν ότι είναι πιθανότερο να ταξιδεύουν με το αυτοκίνητό τους σε έναν μετά-COVID-19 κόσμο, με τους μισούς από αυτούς να είναι millennials (52%).
Το 71% όσων δε διαθέτουν, αλλά αναζητούν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο, εξετάζουν την αγορά ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου μοντέλου, με μόλις 6% να επιλέγουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, και 23% να επιλέγουν υβριδικό.
Η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς μειώνεται δραματικά
Η έρευνα διαπιστώνει, επίσης, ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες θα δεχθούν σοβαρό πλήγμα, με τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς για τη μετάβαση στην εργασία να εμφανίζεται μειωμένη κατά 69%, ενώ πτώση 61% αναμένεται στη χρήση τους για αναψυχή και ψυχαγωγία, και 53% στη χρήση για κοινωνικές δραστηριότητες και οικιακές ανάγκες.
Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κος Γιάννης Πιέρρος, Εταίρος της EY Ελλάδος, Επικεφαλής Τομέα Προηγμένης Βιομηχανίας (Υπηρεσίες Διασφάλισης) και Τομέα Αυτοκινητοβιομηχανίας και Μεταφορών της EY στην περιοχή της Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), παρατηρεί:
«Είναι γνωστό πλέον ότι η πανδημία αναδιαμορφώνει την αγορά συνεχώς και γεννά νέα δεδομένα και νέες προοπτικές για διάφορους κλάδους της οικονομίας. Όσον αφορά τις μεταφορές, οι millennials πλέον φαίνεται να στρέφονται όλο και περισσότερο στα ιδιόκτητα οχήματα, ελαττώνοντας, παράλληλα, τη χρήση των δημοσίων συγκοινωνιών, κάτι που φάνταζε αδιανόητο πριν έναν χρόνο.
Παράλληλα, το γεγονός ότι η ηλεκτροκίνηση ως μοναδική επιλογή, ακόμη και για την περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένη νέα γενιά, φαίνεται να μην έχει κερδίσει μέχρι σήμερα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο προβληματισμού για την αυτοκινητοβιομηχανία και τις κυβερνήσεις, που ήδη επενδύουν μεγάλα κεφάλαια σε εναλλακτικές, περιβαλλοντικά βιώσιμες, λύσεις και τεχνολογίες μετακίνησης».
Διαβάστε επίσης:
Hλεκτρικό αυτοκίνητο made in Greece! (video)
Eπένδυση ετοιμάζει η γερμανική Next e.Gο για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!