ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για πλοίο τύπου handymax, που είχε εγκαταληφθεί από την εταιρία και επισχέθηκε για εκκρεμείς οικονομικές υποχρεώσεις προς τα μέλη του πληρώματος και τους πιστωτές της. Συγκεκριμένα, το Avlemon εγκαταλείφθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο σε λιμάνι της Κίνας, με το πλήρωμά του, που αποτελούνταν από 10 Ουκρανούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηλεκτρονική δημοπρασία που διενεργήθηκε από το ναυτικό δικαστήριο Ningbo στην Κίνα, ήταν επιτυχής, με το τίμημα, ωστόσο, να διαμορφώνεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Ειδικότερα, το Avlemon πουλήθηκε σε άγνωστο αγοραστή έναντι 3,22 εκατ. δολ., αρκετά χαμηλότερα από τη δίκαιη τιμή της αγοράς, που διαμορφώνεται σύμφωνα με την ΜSI στα 5,1 εκατ. δολ.
Ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζει η Aroania Maritime και με το πλοίο Amsel (χωρητικότητας 27.300 dwt, κατασκευής 1994), το οποίο φέρεται να έχει εγκαταλειφθεί στο λιμάνι της Βάρνα, στη Βουλγαρία, από τον Ιούλιο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Κούστας: Δύο τράπεζες κατέχουν το 38% της Danaos. Όλες οι λεπτομέρειες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: To deal ελληνικής ναυτιλιακής που δίνει νέα πνοή στην αγορά scrap
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Λιβανός: Διπλή επιτυχία για τη GasLog. Οι νέες συμφωνίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν