Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ο εφοπλιστής που μπήκε στον Κωστέα – Γείτονα και ο Λιβανοβρετανός επενδυτής που θα πάει… Ελληνικό

Βασίλης Λαλιώτης και Nadim Nsouli

Έντονη είναι η επενδυτική δραστηριότητα στο χώρο της Παιδείας με την ιδιωτική εκπαίδευση να απολαμβάνει το ενδιαφέρον ξένων και εγχώριων επιχειρηματιών και funds. Από το μπαράζ των συμφωνιών των τελευταίων εβδομάδων, ξεχωρίζει η περίπτωση των εκπαιδευτηρίων Κωστέα-Γείτονα.

Με μία ιστορία που μετράει πάνω από μισό αιώνα, μέσα σε δύο μήνες το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο κατάφερε να κερδίσει την προσοχή της αγοράς με δύο σημαντικά deals, ενώ είχε προηγηθεί και η συμφωνία με το Ελληνικό για την επέκταση του σχολείου στα νότια προάστια.

Ο Λιβανοβρετανός επενδυτής με αδυναμία στην εκπαίδευση

Η είδηση ότι το διεθνές fund Inspired, του Λιβανοβρετανού επιχειρηματία Nadim M. Nsouli, προχώρησε σε συνεργασία με τα εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα έκρυβε πλούσιο επενδυτικό εκτός από εκπαιδευτικό παρασκήνιο.

Η εταιρεία χαρτοφυλακίου Inspired μέσα στον Σεπτέμβριο ανακοίνωσε δύο στρατηγικές συνεργασίες με τη Σχολή Μωραΐτη και τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα, προσθέτοντας για πρώτη φορά δύο ελληνικά assets στο διεθνές χαρτοφυλάκιό της με τα 115 σχολεία και τους 90.000 μαθητές και στις έξι ηπείρους.

Στην περίπτωση των εκπαιδευτηρίων Κωστέα – Γείτονα ειδική αναφορά έγινε στην επέκταση του σχολείου. «Στο πλαίσιο της συμφωνίας, περιλαμβάνονται σχέδια για επέκταση του CGS, που αφορούν στον χώρο του The Ellinikon Greenfield, μέρος του αναπτυξιακού έργου-ορόσημο, The Ellinikon, που βρίσκεται στους ιστορικούς χώρους του πρώην Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και αναμένεται να επαναπροσδιορίσει το αστικό τοπίο. Η περιοχή, με έκταση περίπου 6.200 στρεμμάτων αστικής ανάπλασης, συνδυάζει την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τον πολιτισμό, και θα εξελιχθεί σε έναν υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό προορισμό, ιδανικό για τη φιλοξενία ενός κορυφαίου, παγκοσμίου επιπέδου, εκπαιδευτικού ιδρύματος», αναφερόταν χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Η συνεργασία με τον Λιβανοβρετανό επιχειρηματία, πάντως φαίνεται να δίνει το σήμα για να ξεκινήσει μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία του σχολείου στο Ελληνικό.

Κι αυτό γιατί ο Nsouli έχει στήσει εδώ και 11 χρόνια ένα χαρτοφυλάκιο δισεκατομμυρίων με σημαντική κερδοφορία, χάρη στη «συλλογή» από premium σχολεία που έχει συγκεντρώσει.

Στον εφοπλιστή Λαλιώτη το 89% του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου

Εν μέσω θερινής ραστώνης, τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα άλλαξαν χέρια καθώς ο εφοπλιστής Βασίλης Λαλιώτης απέκτησε το 89% του σχολείου, μέσω της εταιρείας Olympus Επενδυτική ΑΕ.

Σημειώνεται ότι ο Βασίλης Λαλιώτης, διευθύνει τις ναυτιλιακές εταιρείες Sea World Management and Trading Inc., αλλά και την  Sea Globe Management and Trading Inc. και σήμερα διαχειρίζεται 15 ποντοπόρα πλοία. Επίσης λειτουργεί και η J. Laliotis Group.

 Η πρώτη οικογενειακή ναυτιλιακή εταιρεία ιδρύθηκε το 1969 από τον πατέρα του, καπετάν Γιάννη Λαλιώτη και διαθέτει συσσωρευμένη εμπειρία 55 ετών, δεδομένου ότι σε αυτές τις δεκαετίες έχει διαχειριστεί πάνω από 27 πλοία δεξαμενόπλοια και φορτηγά πλοία.

 Οι εταιρείες είναι από τις πιο συνεπείς και σταθερές, μεσαίου μεγέθους  που προσφέρουν υψηλό  επαγγελματισμό και αφοσίωση, ευκαιρίες σταδιοδρομίας, ασφάλεια εργασίας και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον σε νέα και σύγχρονα πλοία.

H ιστορία του

Ο Βασίλης Λαλιώτης, ο οποίος γεννήθηκε το 1972 είναι γιος του Γιάννη και της Κλεοπάτρας Λαλιώτη και ανέλαβε την διαχείριση και την ευθύνη της εταιρείας το 2001. Έχει και μια μεγαλύτερη αδελφή, την Βικτωρία που γεννήθηκε το 1968.

Ο ιδρυτής της οικογενειακής ναυτιλιακής εταιρείας καπετάν Γιάννης Λαλιώτης, γεννήθηκε στον Πειραιά το 1938 και σπούδασε στην Σχολή Εμπορικού Ναυτικού της Ύδρας.

Από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τα ναυτιλιακά θέματα και ειδικεύτηκε στο Λονδίνο επί διετία.

Το 1969 με την πολύτιμη εμπειρία που απέκτησε από τις προηγούμενες εμπειρίες και δραστηριότητες, ίδρυσε στον Πειραιά την εταιρεία Eurolines Contracting Co SA με στόχο την συγκρότηση μονάδων με ειδίκευση σε συγκεκριμένο φορτίο.

Το 1985 διαχειρίζονταν δύο πλοία με ελληνική σημαία, το Euro Ferry, ναυπήγησης 1964, χωρητικότητας 13.5000 dwt και το Goliath, ναυπήγησης 1962 και χωρητικότητας 10.000 dwt.

Ο καπετάν Γιάννης Λαλιώτης αποφάσισε το 1994 να επενδύσει στα δεξαμενόπλοια, κατασκευής 1976, Yamato Spirit (86.966 dwt) και Sun Aronia (87.799 dwt) σε μια περίοδο που η αγορά ήταν σε χαμηλά επίπεδα.

Τότε είχε δηλώσει: «Δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάει πιο κάτω, αλλά σίγουρα μπορεί, αλλά ο αρνητικός κίνδυνος είναι πολύ άνετος».

Ο στόλος της εταιρείας του Βασίλη Λαλιώτη, αποτελείται από τα ακόλουθα πλοία:

Διαβάστε επίσης:

Γιατί ο Λιβανοβρετανός Nadim Nsouli μπήκε στον Κωστέα – Γείτονα

Nadim Nsouli: Ποιος είναι Λιβανοβρετανός επιχειρηματίας που επενδύει στην Σχολή Μωραΐτη

Σχολή Μωραΐτη: Τι σημαίνει η συνεργασία με την Inspired – Η επιστολή προς τους γονείς