Άλεξ Φωτακίδης, CVC Group
Το επόμενο επενδυτικό «χτύπημα» της CVC Capital περιμένει με ενδιαφέρον η αγορά, η οποία προεξοφλεί πως δεν θα αργήσει να κάνει κάποια νέα κίνηση.
Πληροφορίες αναφέρουν πως το αμερικάνικο fund βολιδοσκοπεί την τουριστική αγορά, διερευνώντας τις δυνατότητες εμπλοκής σε έναν από τους δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάτι συγκεκριμένο τη δεδομένη στιγμή. Τα πολυτελή θέρετρα βρίσκονται μέσα στις κατηγορίες που απασχολούν την ελληνική ομάδα της CVC υπό τον Αλέξ Φωτακίδη καθώς έχουν σοβαρά περιθώρια ανάπτυξης, με δεδομένη την αναβάθμιση των υποδομών της ελληνικής οικονομίας.
Δεν είναι τυχαίο το μπαράζ επενδύσεων που πραγματοποιούν Έλληνες και ξένοι παίκτες του εγχώριου real estate (developers & κατασκευαστές), οι οποίοι «ποντάρουν» στις δυνατότητες των ξενοδοχειακών μονάδων υψηλής ποιότητας. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Grivalia Hospitality, η οποία αποφάσισε να διπλασιάσει στα 110 εκατ. ευρώ την επένδυση για τη μετατροπή των «Αστεριών» Γλυφάδας σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο έξι αστέρων, αναθέτοντας τη διαχείριση του στη διεθνούς φήμης αλυσίδα One & Only.
Όλα δείχνουν πως το «κυνήγι» νέων ευκαιριών συνεχίζεται, με τα μηνύματα που εκπέμπονται από διάφορες πλευρές προμηνύουν νέες ηχηρές πρωτοβουλίες. Εξάλλου, η CVC Capital, η οποία διαχειρίζεται κεφάλαια άνω των 100 δισ. ευρώ έχει στείλει ξεκάθαρο μήνυμα πως σκοπεύει να συνεχίσει τις επενδύσεις στην ελληνική οικονομία, την οποία πιστεύει πως θα ανακάμψει ταχύτερα από άλλες ευρωπαϊκές οικονομίες.
Ο Άλεξ Φωτακίδης από το βήμα του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών προέβλεψε πως το αμερικάνικο fund θα είναι πολύ απασχολημένο τα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια, τονίζοντας πως έχει εντοπίσει 25 εταιρείες στην Ελλάδα που θα μπορούσαν να έχουν διεθνείς θεσμικούς επενδυτές, οι οποίοι θα τις βοηθούσαν να αναπτυχθούν.
Στο «ραντάρ» του σύμφωνα με τον έμπειρο μάνατζερ βρίσκονται οι τομείς των υπηρεσιών υγείας, του φαρμάκου, της τεχνολογίας, του ηλεκτρονικού εμπορίου, των τροφίμων (πχ. οργανικά και plant –based προϊόντα), των ΑΠΕ, της αποθήκευσης ενέργειας, της μεταφοράς ενέργειας, της φιλοξενίας (τουρισμός) και τέλος υπηρεσίες όπως το IT, οι πληρωμές, οι ασφάλειες και η τηλεφωνία.
Τα τρόφιμα
Μέχρι στιγμής, η CVC έχει εξαγοράσει στην Ελλάδα την Εθνική Ασφαλιστική, την Vivartia (ΔΕΛΤΑ, Μπάρμπα Στάθης, Goody’s- Everest, κα.) την Δωδώνη, τα νοσοκομεία Metropolitan, Υγεία, Ιασώ General, Μητέρα και Λητώ, την ηλεκτρονική πλατφόρμα εμπορίου Skroutz.gr και έχει τη διαχείριση για τις μαρίνες Ζέας, Γουβιών Κέρκυρας και Λευκάδας.
Στον χώρο των τροφίμων πάντως, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μετά την εξαγορά της Vivartia και της Δωδώνη αναμένεται να δώσει κάποιο χρόνο, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για την ολοκλήρωση των παραπάνω κινήσεων, προτού προχωρήσει στην περαιτέρω ενίσχυσή τους με νέες προσθήκες. Πηγές που γνωρίζουν θεωρούν πως «τα σπουδαία» μετατίθενται για μετά το καλοκαίρι, οπότε και θα έχουν ληφθεί όλες οι εγκρίσεις για την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Δωδώνης, καθώς αυτή τη στιγμή προέχει η προετοιμασία των εταιρειών της επανεκκίνησης του Horeca (ξενοδοχεία, εστιατόρια και catering).
Διαβάστε επίσης:
ΕΤΑΔ: Συμφωνία με CVC Capital για νέες επενδύσεις €6,5 εκατ. στη Μαρίνα Γουβιών στην Κέρκυρα
Πώς το CVC αντιστρέφει το brain drain και φέρνει κορυφαία στελέχη στην Ελλάδα
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση