ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με ανακοίνωση, στο φυσικό αντικείμενο του προτεινόμενου έργου περιλαμβάνονται εργασίες για την ολοκλήρωση του τμήματος από την είσοδο του ΣΣ Ροδοδάφνης έως την περιοχή του Ρίου, μήκους 28,8 χλμ, της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Πάτρα. Όλες οι εργασίες θα εκτελεστούν επί της υποδομής (επιχωμάτων, γεφυρών, σηράγγων και τεχνικών) που κατασκευάζεται μέσω 2 εργολαβιών.
Το συνολικό κόστος της Πράξης ανέρχεται σε 177.775.800 ευρώ με ισόποση δημόσια δαπάνη της πράξης που προτείνεται για εγγραφή στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Το επιλέξιμο ποσό της δημόσιας δαπάνης, το οποίο προτείνεται για εγγραφή στο ΠΔΕ ανέρχεται σε 43.820.000 ευρώ.
Δικαιούχους του έργου είναι η Έργα ΟΣΕ ΑΕ ενώ ως ημερομηνία έναρξης του έργου ορίζεται η 27/08/2021 και λήξης η 31/12/2023.
Διαβάστε επίσης:
Twitter: Η περίοδος αναμονής για τη συμφωνία του Μασκ έχει λήξει
Συνάντηση Γιάννη Πλακιωτάκη με Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών Σιγκαπούρης H.E. Chee Hong Tat
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Οι προβλέψεις για τράπεζες και Γενικό Δείκτη το 2025
- Ζοζέπ Μπορέλ: Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα διεθνή εντάλματα σύλληψης
- Λίβανος: Στόχος του Ισραήλ είναι η δημιουργία μιας ακατοίκητης νεκρής ζώνης στην λιβανοϊσραηλινή μεθόριο
- Αττική Οδός: Κίνηση μετά από τροχαίο – Μεγάλες καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα