ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
O εφοπλιστής Κωστής Κωνσταντακόπουλος συμμετέχει με ποσοστό άνω του 10% στη ναυτιλιακή Tsakos Energy Navigation (ΤΕΝ), συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Τσάκου.
Ο CEO και μεγαλομέτοχος της Costamare, σύμφωνα με τα αρχεία της SEC της 20ής Ιανουαρίου, έχει στην κατοχή του 2.348.213 μετοχές της TEN, που αντιστοιχούν σε ποσοστό 10,5% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Mε βάση τα αρχεία της SEC ο κ. Κωνσταντακόπουλος άρχισε να αυξάνει σταδιακά τη συμμετοχή του στη ναυτιλιακή της οικογένειας Τσάκου από τον περασμένο Νοέμβριο, που κατείχε 1.943.795 μετοχές, ποσοστό 9,6%. Στο τέλος Δεκεμβρίου 2021, ενίσχυσε τη θέση του αυξάνοντας τις μετοχές του σε 2.198.213, ποσοστό 9,8%.
Ο εφοπλιστής κατέχει τις μετοχές της ΤΕΝ μέσω της ιδιωτικής εταιρείας Longshaw Maritime Investments S.A.
Ναύλωσε containership του 1997 έναντι 80.000 δολαρίων
Σε μία άκρως συμφέρουσα συμφωνία ναύλωσης προχώρησε η ναυτιλιακή Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή, ναύλωσε στην Wan Hai Lines ένα εκ των παλαιότερων containerships του στόλου της για 12 μήνες, έναντι 80.000 δολαρίων ημερησίως.
Πρόκειται για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Messini, χωρητικότητας 2,542 teu, κατασκευής 1997. Ναυλομεσιτικές πηγές σχολιάζουν ότι το deal έκλεισε σε ένα ιδιαίτερα υψηλό τίμημα για πλοίο αυτής της ηλικίας και αυτής της χρονικής διάρκειας ναύλωσης.
Νέο bulker
Μία νέα κίνηση της Costamare και στον τομέα του ξηρού φορτίου, όπου εισήλθε δυναμικά πέρυσι, αποκαλύπτουν ναυλομεσιτικές πηγές.
Ειδικότερα, στο εβδομαδιαίο της report η Advanced Shipping & Trading, αναφέρει ότι η ναυτιλιακή εξαγόρασε το χωρητικότητας 58,108 supramax φορτηγό πλοίο Magda, που κατασκευάστηκε το 2010, στην τιμή των 16,85 εκατ. δολαρίων.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η εταιρεία προχώρησε σε μπαράζ εξαγορών μεταχειρισμένων bulkers δημιουργώντας σε σύντομο χρονικό διάστημα στόλο 44 πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου και επενδύοντας σε έναν κλάδο που εισήλθε σε έναν έντονα ανοδικό κύκλο, με πολύ υψηλά ναύλα.
Ο στόλος της Costamare αποτελείται ακόμη από 79 containerships, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 586.000 teu (συμπεριλαμβανομένων ενός μεταχειρισμένου containership που έχει εξαγοράσει & δύο υπό κατασκευή containerships).
Διαβάστε ακόμη:
Ίδρυμα Τσάκος: Θα εντάξει στο Ιδιωτικό Ναυτικό Λύκειο της Χίου και τμήμα ηλεκτρολόγων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones
- Πετρέλαιο: Μικρή άνοδος μετά τα νέα στοιχεία για τα αποθέματα στις ΗΠΑ
- Τζερόμ Πάουελ: Δύσκολη απόφαση η σημερινή μείωση επιτοκίων – Θα είμαστε πιο προσεκτικοί πλέον
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ