ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πρώτο προϊόν της εταιρείας με την ονομασία Brainance, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα νευροαπεικόνισης προσβάσιμη μέσω διαδικτύου. Το Brainance συμβάλλει αποτελεσματικά στην ενίσχυση της παραγωγικότητας εντός του διαγνωστικού τμήματος, μέσω της παροχής εξελιγμένων αλγορίθμων και εργαλείων 2D/3D μετεπεξεργασίας, της διαδικτυακής πρόσβασης και της συνεργατικής χρήσης, καθώς επίσης και μέσω του φιλικού περιβάλλοντος χρήσης που επιτρέπει ελαχιστοποίηση του χρόνου ανάλυσης. Οι τελευταίας γενιάς μεθοδολογίες που έχουν ενσωματωθεί και εφαρμόζονται από το Brainance παρέχουν στον χρήστη υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας για την εξαγωγή τόσο ποιοτικών όσο και ποσοτικών αποτελεσμάτων, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την εγκυρότερη και έγκαιρη διάγνωση σοβαρών εγκεφαλικών παθήσεων όπως ο εγκεφαλικό όγκος, η σκλήρυνση κατά πλάκας κ.ο.κ. Το Brainance χρησιμοποιείται ήδη κλινικά από οργανισμούς υγείας όπως νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα εντός της ΕΕ.
Η επένδυση θα αξιοποιηθεί για την επιτάχυνση των προωθητικών και εμπορικών ενεργειών της εταιρείας, την περαιτέρω βελτίωση και αυτοματοποίηση των υπαρχόντων υπηρεσιών λογισμικού μέσω της ενσωμάτωσης μεθοδολογιών τεχνητής νοημοσύνης, καθώς επίσης και τη διεξαγωγή έρευνας και ανάπτυξης με στόχο την επέκταση σε περαιτέρω ανθρώπινα όργανα όπως ο προστάτης και ο μαστός. Η εταιρεία διευρύνει τις ομάδες της σε Αθήνα και Αϊντχόφεν με επιπλέον προσλήψεις στα τμήματα πωλήσεων, τεχνολογίας και ποιοτικού ελέγχου.
Η Advantis ιδρύθηκε το 2016, από τους Ζωή Γιαβρή, Πάρι Ζιώγκα και Δημήτρη Ροζάκη. Η κα. Γιαβρή CEO της Advantis, τόνισε σχετικά: «H Advantis κάνει την υψηλού επιπέδου ιατρική απεικόνιση προσβάσιμη στον τελικό χρήστη, συνδέοντας τελευταίας γενιάς μεθοδολογίες επεξεργασίας ιατρικής εικόνας με την cloud τεχνολογία, με σκοπό να βελτιστοποιήσει τη διαδικασία της γνωμάτευσης για τους γιατρούς και να βοηθήσει περαιτέρω τόσο τους ίδιους όσο και τους ασθενείς. Έχοντας ολοκληρώσει την ανάπτυξη του Brainance στόχος μας είναι η επέκταση της εταιρείας τόσο εμπορικά όσο και τεχνολογικά. Τα σχέδια της επόμενης περιόδου περιλαμβάνουν την εδραίωση της Advantis στον ευρωπαϊκό χώρο, μία πρώτη προσέγγιση της Αμερικανικής αγοράς καθώς και την ανάπτυξη νέων προϊόντων για τον προστάτη και τον μαστό».
Σημειώνεται ότι η τρέχουσα παγκόσμια αγορά λογισμικών ιατρικής απεικόνισης εκτιμάται στα 2,5 δις. δολ. ενώ αναμένεται να αυξηθεί στα 4,5 δις. έως το 2024. Υπολογίζεται ότι περίπου 100 εκατομμύρια εξετάσεις μαγνητικών τομογραφιών πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, ενώ το 30% αυτών αφορούν τον εγκέφαλο. Η Advantis έχει ήδη συνεργασίες με νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στην Citizen, εταιρεία παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών ταυτοποίησης, επένδυσε το Metavallon VC
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η τεχνητή νοημοσύνη στη μόδα, η νέα επένδυση της Metavallon
MH ΧΑΣΕΤΕ: Metavallon VC: Επενδύει στην Purposeful για την ανακάλυψη εναλλακτικών χρήσεων των φαρμάκων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές