Η Stellantis NV δεσμεύτηκε την Τρίτη για την παραγωγή νέων μοντέλων στην  Ιταλία, στο πλαίσιο των πρόσφατων προσπαθειών της ν’ αποσυρθεί από τη δραστική περικοπή της παραγωγής αυτοκινήτων στη χώρα, η οποία είχε εξοργίσει τα συνδικάτα και την κυβέρνηση.

Κανένα από τα εργοστάσια της εταιρείας στην Ιταλία δεν θα κλείσει και το 2026 η παραγωγική ικανότητα θα αυξηθεί λόγω των νέων εισόδων, ανέφερε σε δήλωσή του ο Jean Philippe Imparato, επικεφαλής της διευρυμένης περιοχής της Stellantis στην Ευρώπη.

1

Η Stellantis, η πολυεθνική αυτοκινητοβιομηχανία που σφυρηλατήθηκε από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA, θα κατασκευάσει μια νέα γενιά Fiat 500 στο εργοστάσιο Mirafiori του Τορίνο τα επόμενα χρόνια.

Θα αρχίσει επίσης να κατασκευάζει οχήματα σε μια νέα πλατφόρμα στις εγκαταστάσεις της στο Πομιλιάνο της νότιας Ιταλίας, δήλωσε η εταιρεία την Τρίτη κατά τη διάρκεια συνομιλιών στη Ρώμη με τα συνδικάτα και τον υπουργό Βιομηχανίας Adolfo Urso.

Από την πλευρά της, η κυβέρνηση υπό τον πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι δήλωσε ότι είναι έτοιμη να δαπανήσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ (1,1 δισεκατομμύριο δολάρια) για τον τομέα το 2025.

Ο πρόεδρος της Stellantis, John Elkann, επιδιώκει να σταματήσει την πτώση της παραγωγής αυτοκινήτων που θέτει σε κίνδυνο τις περίπου 40.000 θέσεις εργασίας του ομίλου στην Ιταλία.

Ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε ολόκληρη την Ευρώπη υποφέρουν από την επιβράδυνση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων και τον αυξημένο κινεζικό ανταγωνισμό, η κατάσταση στην Ιταλία επιδεινώθηκε από την απόφαση του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Κάρλος Ταβάρες να μεταφέρει την παραγωγή αρκετών μοντέλων της Stellantis σε χώρες με χαμηλότερο κόστος, όπως η Πολωνία.

Η ανταγωνίστρια Volkswagen AG βρίσκεται σε συνομιλίες με τα συνδικάτα για ένα σχέδιο που μπορεί να δει την αυτοκινητοβιομηχανία να κλείνει εργοστάσια στη Γερμανία.

 

Διαβάστε επίσης 

Volkswagen: Στο 2025 περνά η σύγκρουση με τους εργαζόμενους – Ο ρόλος των οικογενειών Piech και Porsche

Γιατί ο Κάρλος Ταβάρες έφυγε από τη Stellantis – Τι αποκαλύπτει ο πρώην CEO

Stellantis: Επένδυση €4,1 δισ. σε εργοστάσιο παραγωγής φθηνών μπαταριών υπερταχείας φόρτισης