Νέα επίθεση κατά του ΔΣ της easyJet εξαπέλυσε ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου με αφορμή την ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας μείωση του προσωπικού της κατά 30%

Ο Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής και βασικός μέτοχος της εταιρείας, δήλωσε:

«Οι αχρείοι της easyJet εξακολουθούν εδώ και δύο μήνες να ψεύδονται, συνεχίζοντας να πληρώνουν την Airbus για την αγορά 107 επιπλέον αεροσκαφών.

Σήμερα ενημερώνουν το 30% των εργαζομένων της easyJet ότι θα χάσουν τη δουλειά τους. Και αναρωτιέται κανείς: γιατί δεν σταματούν να πληρώνουν πρώτα την Airbus;

Εάν η αεροπορική εταιρεία πρέπει να συρρικνωθεί από άποψη ανθρώπινου δυναμικού κατά 30%, τότε θα πρέπει να μειωθεί αντίστοιχα και ο στόλος κατά 30% και όχι να αυξηθεί με την αγορά 107 επιπλέον αεροσκαφών. Γιατί, λοιπόν, επιμένουν τόσο πολύ οι αχρείοι ότι αυτά τα χρήματα πρέπει να καταβληθούν στην Airbus;

Από την Παρασκευή 22 Μαΐου 2020, οπότε και αποκαλύφθηκαν οι δεσμοί του με τον γνωστό από τα Panama Papers Ελβετό δικηγόρο Marc Bonnant, ένας από τους τρεις αχρείους, ο CFO της easyJet Andrew Findlay, παραιτήθηκε. Ο Findlay δεν θα πρέπει πλέον να υπογράφει επιταγές προς την Airbus. Δεν θα βρίσκεται, άλλωστε, στην εταιρεία ώστε να πληρώσει όλα αυτά τα επιπλέον αεροσκάφη.

Ζητώ από το 30% του προσωπικού της easyJet, αυτούς που χάνουν σήμερα τη δουλειά τους, να αποκαλύψουν ό,τι γνωρίζουν για τους αχρείους της easyJet.

Προτίθεμαι να προσφέρω αμοιβή έως 5.000.000 λίρες Αγγλίας σε όποιον παράσχει αποδεικτικά στοιχεία για τις συναλλαγές μεταξύ των αχρείων της easyJet – ιδιαίτερα του Findlay – και του Marc Bonnant».

Να σημειωθεί ότι νωρίτερα η  βρετανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους easyJet ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να μειώσει το προσωπικό της κατά 30% και να συρρικνώσει τον στόλο της, ώστε να προσαρμοσθεί στην μικρότερη αγορά που αναμένει ότι θα προκύψει μετά την κατάρρευση των αεροπορικών ταξιδιών, εξαιτίας του κορονοϊού.

Η easyJet ανακοίνωσε πως, τις ερχόμενες ημέρες, θα αρχίσει διαδικασία διαβούλευσης με το προσωπικό της. Η μείωση αφορά σε 4.500 θέσεις εργασίας. Η εταιρεία ακολουθεί έτσι το παράδειγμα ανταγωνιστικών εταιρειών, όπως οι British Airways, Ryanair και Virgin Atlantic, οι οποίες ανακοίνωσαν πρόσφατα κατάργηση θέσεων εργασίας.