ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το αμέσως επόμενο διάστημα, θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά η διαδικασία επιλογής και οι συνεντεύξεις με τους υποψηφίους. Οι νικητές θα ανακοινωθούν από το ίδιο τον κ. Χατζηιωάννου στις 2 Σεπτεμβρίου 2022, σε ειδική τελετή που θα πραγματοποιηθεί υβριδικά.
Φέτος, τα βραβεία προσφέρουν έπαθλα (δωρεά σε μετρητά) συνολικής αξίας €100.000 σε 3 νικητές και συγκεκριμένα: €50.000 στον πρώτο νικητή, €30.000 στον δεύτερο και €20.000 στον τρίτο.
Τα 13α Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece απευθύνονται αποκλειστικά σε νέους και νέες Έλληνες επιχειρηματίες μέχρι 40 ετών (γεννηθέντες και γεννηθείσες το 1982 ή μετέπειτα) που έχουν ιδρύσει την εταιρεία τους στην Ελλάδα και έχουν ξεκινήσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα τελευταία 5 χρόνια, συγκεντρώνοντας συνολικό τζίρο τουλάχιστον €30.000 το χρόνο. Η επιχείρησή τους πρέπει να απασχολεί τουλάχιστον 3 άτομα και ο επιχειρηματίας πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% αυτής. Εάν οι ιδιοκτήτες είναι δύο, θα πρέπει να κατέχουν πάνω από το 80% της εταιρείας μεταξύ τους.
Η ιστορία των Stelios Awards for Young Entrepreneurs
Από το 2008, και με μια μικρή παύση τα έτη 2020 και 2021 λόγω πανδημίας, τα Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece έχουν καθιερωθεί ως ένας σημαντικός για την ελληνική επιχειρηματικότητα θεσμός που ενισχύει ουσιαστικά την εθνική οικονομία της Ελλάδας. Συμπεριλαμβανόμενης της φετινής διοργάνωσης, θα έχουν ενισχύσει τις νέες επιχειρήσεις της χώρας με το συνολικό ποσό των €1.020.000, από το 2008 έως σήμερα.
Στο πλαίσιο του θεσμού, έχουν μέχρι σήμερα βραβευθεί συνολικά 43 επιχειρήσεις. Τo 2019, το πρώτο βραβείο κέρδισε η Hempoilshop, εταιρεία που εμπορεύεται προϊόντα κλωστικής και βιομηχανικής κάνναβης, η οποία, εκτός από το βραβείο επιλέχθηκε από τον Sir Στέλιο Χατζηιωάννου ώστε να γίνει μέλος της easy family of brands.
Αντίστοιχα, το 2018 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε το Ferryhopper, η πρωτοποριακή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που μέσα από διάφορες λειτουργίες μετατρέπει τη διαδικασία online κράτησης ακτοπλοϊκού εισιτηρίου σε μια απλή και ευχάριστη εμπειρία. Το Ferryhopper εντάχθηκε στο δυναμικό της easy family of brands, δημιουργώντας τη νέα πλατφόρμα http://www.easyferry.com.
Τις προηγούμενες χρονιές, νικήτριες ανακηρύχθηκαν οι εταιρείες: Melira Greek Honey (2017), Sun of a Beach (2016), Sede (2015), Ancient Greek Sandals (2014), Nanobionic (2013), People for Business (2012), Fereikos Helix (2011), Fasmetrics (2010), Zoo.gr (2009) και Simply Burgers (2008).
Διαβάστε επίσης:
Στέλιος Χατζηιωάννου: Τέλος στη διαμάχη για την αγορά 56 Airbus από την EasyJet
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα