Χρηματοδότηση ύψους 28 εκατ. ευρώ συγκέντρωσε μέσα σε δύο μόλις χρόνια η εταιρεία Two, της οποίας συνιδρυτής είναι ο Σταύρος Ταμβακάκης, γιος του κ. Απόστολου Ταμβακάκη, προέδρου και CEO της EOS Capital.

Ο κ. Σταύρος Ταμβακάκης μιλώντας στο mononews εμφανίστηκε ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτή την επιτυχία της εταιρείας του, λέγοντας ότι θα συνεχίσει δυναμικά της δραστηριότητές της. Όπως είπε, στον τρίτο και τελευταίο γύρο χρηματοδότησης, η εταιρεία σήκωσε 18 εκατ. ευρώ ενώ τους προηγούμενους δύο, είχε σηκώσει 4 εκατ. ευρώ και 6 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Η Two ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 και είναι μια εταιρεία που ασχολείται με διαδικτυακές πληρωμές B2B.

Όπως μας είπε ο ίδιος, η Two μέχρι στιγμής απασχολεί συνολικά 70 άτομα ενώ έχει παρουσία στη Νορβηγία, όπου είναι και η βάση της, στη Σουηδία, όπως και στο Λονδίνο.

Στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης, leaders ήταν δύο μεγάλες εταιρείες όπως η Shine Capital και η Antler, ενώ λεφτά στην εταιρεία έχει «ρίξει» και η Sequoia Capital, που θεωρείται ως η… Rolls Royce των funds.

Επίσης στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης των 18 εκατ. ευρώ, συμμετείχαν οι Alliance VC, LocalGlobe, Alumni Ventures, Day One Ventures και η The Visionaries Club.

Σε ερώτηση για το πώς βλέπει το μέλλον της εταιρείας και αν επιθυμεί να έρθει κάποια στιγμή και στην Ελλάδα, ο κ. Ταμβακάκης τόνισε ότι πρώτος στόχος της εταιρείας είναι να επεκταθεί εμπορικά στις ήδη υπάρχουσες αγορές που δραστηριοποιείται ενώ δεν απέκλεισε και το γεγονός η εταιρεία να έρθει και στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια. «Είναι κάτι που θα το θέλαμε πολύ» είπε χαρακτηριστικά.

Για τον επόμενο γύρο χρηματοδότησης, ο ίδιος μας είπε ότι είναι νωρίς ακόμα για κάτι τέτοιο εκτιμώντας ότι χρειάζεται ακόμα περίπου δύο χρόνια.

Ποια είναι η Two

Η Two έχει κλείσει ήδη δύο χρόνια ζωής, καθώς ξεκίνησε από τον Σταύρο Ταμβακάκη, τον Ed Brandler, τον Joachim Kruger, τον Andreas Mjelde και τον Kiran Thomas, τον Ιανουάριο του 2021.

Σκοπός της είναι να καταστήσει εύκολη την αποδοχή επιχειρηματικών παραγγελιών με καθαρούς όρους όσο και την αποδοχή πληρωμών με κάρτα από καταναλωτές, για εμπόριο B2B.

Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι η μεγαλύτερη παραγγελία της που έγινε δεκτή μέσω της πλατφόρμας της μέχρι σήμερα είναι στα 450.000 ευρώ και ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από 45 δευτερόλεπτα.

Διαβάστε επίσης:

Πώς χτίζουν Θεοδωρόπουλος – Ταμβακάκης την κοινή τους επένδυση