Υπάρχει μεγάλη ζήτηση θέσεων στην αγορά μαρίνων στην Αττική, ενώ γίνονται και νέες παραγγελίες σκαφών χωρίς να υπάρχει αύξηση των διαθέσιμων θέσεων ή νέες μαρίνες, διαπιστώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina A.E. κ. Σταύρος Κατσικάδης, τονίζοντας την ανάγκη να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός για τη δημιουργία και νέων υποδομών στην Αττική. Επίσης τόνισε ότι θα λειτουργήσει θετικά συνολικά για την αγορά, η ολοκλήρωση της παραχώρησης στη μαρίνα Αλίμου και οι επενδύσεις που θα γίνουν.

Επίσης τόνισε την ανάγκη να λυθεί το πρόβλημα που δημιουργεί το άρθρο 136 που  δεν επιτρέπει την επιβίβαση και την αποβίβαση των επαγγελματικών σκαφών ξένης σημαίας. “Το 80% των πελατών μας είναι Έλληνες, με αποτέλεσμα η πληρότητά μας να μειώνεται στο 50% τους καλοκαιρινούς μήνες. Η αποδοτικότητα των μαρινών σε όλη την Ελλάδα, όχι μόνο στην Αττική θα αυξανόταν αν μπορούσαμε να φιλοξενούμε και επαγγελματικά σκάφη με διεθνή σημαία. Ταυτόχρονα θα αυξανόταν η εξωστρέφεια του θαλάσσιου τουρισμού της χώρας και τα έσοδα από αυτόν, ενώ θα δίναμε και το σήμα ότι η χώρα είναι ανοιχτή χωρίς αγκυλώσεις και προστατευτισμούς” σημειώνει ο κ. Κατσικάδης.

Η LAMDA Flisvos Marina ανήκει κατά 77,2% στην Lamda Holding και κατά 22,8%  στην ΕΤΑΔ, Το 2019 αναμένει έσοδα στα 14 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 5% από πέρυσι και είναι η πρώτη σε έσοδα μαρίνα της χώρας.

Απολογισμός Δράσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2018

Η LAMDA Flisvos Marina Α.Ε, έδωσε στη δημοσιότητα τον πρώτο Απολογισμό Δράσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2018 έδωσε στη δημοσιότητα  η οποία συμπλήρωσε 17 χρόνια λειτουργίας. Την  παρουσίαση έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Σταύρος Κατσικάδης την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019 σε ειδική εκδήλωση στη Μαρίνα Φλοίσβου.

Ο Απολογισμός έχει συνταχθεί βάσει των κατευθυντήριων οδηγιών του Global Reporting Initiative (GRI Standards) σε συμφωνία με τις αρχές καθορισμού περιεχομένου (Συμπερίληψη Ενδιαφερόμενων Μερών, Πλαίσιο Βιωσιμότητας, Ουσιαστικότητα, Πληρότητα).

Η Μαρίνα Φλοίσβου, έχοντας κερδίσει ανώτατες διακρίσεις και παγκόσμια αναγνώριση, επιδιώκει το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών να γνωρίσει, αλλά και να αξιολογήσει τις επιδόσεις της, σε βασικούς άξονες της βιώσιμης ανάπτυξης, όπως:

  • Υπεύθυνη Εταιρική Διακυβέρνηση.
  • Ποιότητα στην καθημερινή λειτουργία για πελάτες και επισκέπτες.
  • Προτεραιότητα στο Ανθρώπινο Δυναμικό.
  • Ολοκληρωμένη Περιβαλλοντική Πολιτική.
  • Κοινωνική Συνεισφορά.

Ενδεικτικές πρωτοβουλίες και δράσεις που αναπτύχθηκαν την προηγούμενη χρονιά ήταν η εβδομαδιαία γιορτή της βιοποικιλότητας, η εκστρατεία για τη μείωση πλαστικών μιας χρήσης, η τοποθέτηση συσκευής περισυλλογής μικροπλαστικών στο θαλάσσιο χώρο της μαρίνας (seabin) και η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση πελατών, επισκεπτών και δημοτών του Παλαιού Φαλήρου σε θέματα ασφάλειας, οδικής συμπεριφοράς καθώς και στο κρίσιμο θέμα της ρύπανσης των αγωγών ομβρίων με τη βοήθεια σχετικών ενημερωτικών εντύπων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina A.E. κ. Σταύρος Κατσικάδης, σε σχετική δήλωση επισημαίνει:

Με περηφάνια παρουσιάζουμε τον Απολογισμό Δράσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2018 και αποδεικνύουμε έμπρακτα, με βάση συγκεκριμένους δείκτες αξιολόγησης, τη δέσμευσή μας στις αρχές της ποιότητας, της ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος.. Δημιουργούμε αξία για όλους. Για το θαλάσσιο τουρισμό, για τους μετόχους μας, τους εργαζόμενούς μας, τους πελάτες μας, τους επισκέπτες μας, το περιβάλλον και την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιούμαστε και προς την οποία θέλουμε να ανταποδίδουμε υπεύθυνα. Αυτή η φιλοσοφία δημιουργίας αξίας για όλους, βρίσκεται στο επιχειρηματικό “DNA” της LAMDA Flisvos Marina Α.Ε εδώ και 17 χρόνια. Κάθε επιτυχία δεν είναι για μας αφορμή εφησυχασμού αλλά πηγή δύναμης ώστε να πετύχουμε τους επόμενους, ακόμη υψηλότερους, στόχους μας.“.

Η στρατηγική της εταιρείας συνεχίζει να εστιάζει και για το έτος 2020 στην τεχνολογία, στο περιβάλλον και στην εκπαίδευση. Δρομολογούνται έργα και δράσεις όπως η εγκατάσταση φορτιστών για ηλεκτρικά οχήματα στους χώρους στάθμευσης της μαρίνας, η κομποστοποίηση των πράσινων αποβλήτων (green waste) από το πάρκο,  η διαμόρφωση νέων χώρων πρασίνου στον προλιμένα, η συμμετοχή σε νέες εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες όπως το Junior Achievement Greece, καθώς και η ανάπτυξη εφαρμογής ειδικού προγράμματος για επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρήση χαρτιού (paperless).