ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Απάντηση στο σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα», το οποίο κάνει λόγο για θέματα ασφαλείας για τους συρμούς αναφερόμενο σε «ρωγμές στις ράγες του μετρό», δίνει με ανακοίνωση της η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ.
Στην ανακοίνωση της η εταιρεία τονίζει πως απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.
Ταυτόχρονα τονίζει πως ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα με ανακοίνωση της αναφορικά με την προκήρυξη των διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό, διευκρινίζει, ότι:
– Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.
– Όπως αναφέρεται και στην σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑ.ΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα – και όχι μόνο προ 3ετίας – μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου.
– Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου μεταφορικού έργου.
– Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.
– Η ΣΤΑ.ΣΥ, απαντώντας στα ερωτήματα που εγείρει το δημοσίευμα για την ασφάλεια στο δίκτυο του Μετρό, απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.
Διαβάστε επίσης:
IAG: «Απογειώθηκε» η κερδοφορία της μητρικής της British Airways στο τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα κάνει σταθερά βήματα προόδου» – Τι είπε για τον εθισμό των νέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Βασίλης Κικίλιας: Ισχυρή σύσταση για αντιολισθητικές αλυσίδες σε ορεινές και ημιορεινές περιοχές καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών
- Καιρός: Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης – Ισχυρές καταιγίδες, θυελλώδεις άνεμοι και χιόνια τη Δευτέρα και την παραμονή Χριστουγέννων
- Αλεξία Μπακογιάννη (αία* relate): Η… ευτυχής απόλυση, η γυναικεία επιχειρηματικότητα και η πολιτική