ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
Με τις luxury εταιρείες να είναι οι κερδισμένοι του πρώτου εξαμήνου του 2022, όλο και περισσότερες εταιρείες με προσιτά σε τιμές προϊόντα στρέφονται στην επιλογή των premium, αυξάνοντας τη τιμές για τον καταναλωτή, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν από τον πληθωρισμό.
«Ενισχύοντας τα premium προϊόντα, οι εταιρείες διατηρούν το κοινό τους, κερδίζουν νέο κοινό και μειώνουν την παραγωγή τους», εξηγεί ο ο Paul Martin, επικεφαλής λιανικής της KPMG.
«Μπορεί οι καταναλωτές να γίνονται όλο πιο προσεκτικοί με τα χρήματά τους, όμως ακόμα φαίνεται ότι διαθέτουν χρήματα για προϊόντα υψηλής ποιότητάς», συνεχίζει.
Το παράδειγμα των Starbucks
Τα Starbucks ξεχώρισαν κατά το β’ τρίμηνο toy 2022, καταγράφοντας ρεκόρ πωλήσεων και πελατών, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν την άποψη ότι ορισμένοι πελάτες δεν κάνουν οικονομία σε κάποιες επιλογές τους, παρά το υψηλό κόστος ζωής.
Ο σχεδιασμός προϊόντων κατά παραγγελία είναι το κλειδί για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών ακόμα και όταν τα χρήματα είναι περιορισμένα, είπε η CFO των Starbucks Rachel Ruggeri στο «Squawk Box» του CNBC.
«Μπορεί ένας πελάτης να μην έρχεται τόσο συχνά, αλλά θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι δίνουμε λόγους στους πελάτες να έρχονται στα καταστήματα και να αλληλεπιδρούν μαζί μας». είπε h Ruggeri.
Αύξηση των τιμών με «υπογραφή»
Στροφή σε premium προϊόντα έκανε και η εταιρεία Kraft Heinz.
Η νέα συλλογή HEINZ 57, τα καρυκεύματα «εμπνευσμένα από τον σεφ» είναι «σχεδιασμένα για να προσθέτουν μαγεία στη γαστρονομική εμπειρία», σύμφωνα με την εταιρεία.
Εκτός από τη γαστρονομική εμπειρία, οι πελάτες της επιβαρύνθηκαν με επιπλέον κόστος αγοράς. Η εταιρεία μετακύλησε στα προϊόντα της ένα μέρος του υψηλού κόστους μεταφοράς, εργασιών και πρώτων υλών, με το οποίο επιβαρύνθηκε η ίδια κατά το β’ τρίμηνο, εν μέσω αυξανόμενου πληθωρισμού.
«Αυτό που βλέπουμε με την τρέχουσα κατάσταση είναι παρόμοιο με αυτό που συνέβη σε προηγούμενες οικονομικές επιβραδύνσεις», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nestle, Mark Schneider. «Δίνουμε προσοχή στα premium προϊόντα αλλά δίνουμε προσοχή και στα προσιτά προϊόντα. Καλύπτοντας και τα δύο άκρα αυτού του φάσματος πάμε καλά στα κέρδη μας».
«Οι σειρές premium στο χαρτοφυλάκιό μας πάνε πραγματικά πολύ καλά», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Unilever, Άλαν Τζόουπ.
Το 2014, η Unilever κυκλοφόρησε το Prestige, έναν πολυτελή βραχίονα του ομίλου ετερογενών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνει πλέον τη Dermalogica, την Tatcha και την Paula’s Choice.
Μέχρι στιγμής, η απόφασή της την έχει δικαιώσει. Το Beauty & Personal Care αυξήθηκε κατά 7,5% το τελευταίο τρίμηνο, λόγω της «ισχυρής ανάπτυξης» του Prestige Beauty and Health & Wellbeing, σύμφωνα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της εταιρείας για το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
«Ο μόνος τρόπος για να αναπτυχθεί κανείς είναι να ακολουθήσει τον δρόμο της premium και της προστιθέμενης αξίας. Πρέπει να δώσουν έναν καλό λόγο στους καταναλωτές για να τις προτιμήσουν», αναφέρει η Kristina Rogers της Ernst & Young.
Διαβάστε επίσης:
Deal 254 εκατ. δολαρίων: Η ιδιοκτήτρια της Juicy Couture εξαγοράζει την Ted Baker