Η Starbucks Corp. σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει τα καταστήματά της στην Ινδία σε τέσσερα χρόνια, καθώς η αυξανόμενη μεσαία τάξη της χώρας τροφοδοτεί μια έκρηξη στην κατανάλωση καφέ.

Ο παγκόσμιος κολοσσός του καφέ θέλει να λειτουργήσει 1.000 καταστήματα στην Ινδία έως το 2028 και στο επίκεντρο θα είναι στις λεγόμενες πόλεις της βαθμίδας 2 και της βαθμίδας 3 – εκείνες που βρίσκονται εκτός των μεγαλύτερων μητροπόλεων, ανέφερε σε δήλωσή της την Τρίτη.

Θα επεκτείνει επίσης τα ντράιβ-θρου, τα καταστήματα σε αεροδρόμια και τις καφετέριες 24ωρών και αναμένει ότι το εργατικό δυναμικό της στην Ινδία θα διπλασιαστεί σε 8.600 άτομα.

Ενώ το τσάι αποτελούσε για πολύ καιρό το βασικό ζεστό ρόφημα στην Ινδία, η κατανάλωση καφέ γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, με τους καταναλωτές να συρρέουν στις καφετέριες.

Μαζί με τα Starbucks, πολυτελή καφέ και τοπικές αλυσίδες, όπως η Blue Tokai, έχουν πολλαπλασιαστεί.

«Τα τελευταία 11 χρόνια, η αγορά της Ινδίας αναπτύχθηκε για να γίνει μια από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες αγορές των Starbucks», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Laxman Narasimhan, ο οποίος επισκέπτεται τη χώρα αυτή την εβδομάδα. «Με μια αυξανόμενη μεσαία τάξη, είμαστε περήφανοι που βοηθάμε στην καλλιέργεια της εξελισσόμενης κουλτούρας του καφέ».

Φιλοδοξίες ανάπτυξης

Για τα Starbucks, η ισχυρότερη ώθηση στην Ινδία είναι μέρος των ευρύτερων φιλοδοξιών της να αυξήσει τη θέση της σε ορισμένες από τις πιο υποσχόμενες οικονομικά αγορές του κόσμου.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ινδία από το 2012 μέσω μιας κοινοπραξίας κατά 50% με την Tata Consumer Products Ltd. και αυτή τη στιγμή διαθέτει 390 καταστήματα σε 54 πόλεις.

Το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, άνοιξαν 22 νέα καταστήματα Starbucks στην Ινδία, σύμφωνα με την Tata Consumer, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 14% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ο στόχος για 1.000 καταστήματα θα καταστήσει την Ινδία μία από τις μεγαλύτερες αγορές της εταιρείας στο εξωτερικό, αν και φαντάζουν λίγα σε σχέση με τα περισσότερα από 6.500 καταστήματα στην ηπειρωτική Κίνα.

Οι Ινδοί συνήθως προτιμούν να πίνουν στιγμιαίο καφέ στο σπίτι και οι έμποροι λιανικής στοχεύουν τώρα στους καταναλωτές για την προώθηση περισσότερων γκουρμέ ποικιλιών, σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ.

Ωστόσο, η αγορά premium παραμένει σχετικά μικρή, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο της συνολικής κατανάλωσης και η ζήτηση μπορεί να επηρεαστεί καθώς οι υψηλότερες τιμές οδηγούν τους καταναλωτές στον περιορισμό των δαπανών του, σύμφωνα με τον οργανισμό.

Διαβάστε ακόμη:

Merck: Σε προχωρημένες συζητήσεις για την εξαγορά της Harpoon Therapeutics

CVC: Kοντά στην εξαγορά της αλυσίδας εστιατορίων La Piadineria

Τα 7 ξενοδοχειακά θαύματα του 2024 – Ανάμεσά τους και ένα ελληνικό