Στην ανάγκη να συζητήσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, δηλαδή το υπουργείο και οι κατασκευαστές, για τα μεγάλα έργα αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών, Χρήστος ΣταΪκούρας, προ ολίγου κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε συνέδριο που αφορά τις υποδομές.

Τόνισε, ότι υπάρχει πλήθος προκλήσεων, όπως για παράδειγμα μακροοικονομικοί παράγοντες, η έλλειψη προσωπικού και οι απαλλοτριώσεις, που μπορεί να οδηγήσουν τα μεγάλα έργα σε καθυστερήσεις.

1

Για αυτό το λόγο είναι απαραίτητο τόσο το Υπουργείο όσο και οι κατασκευαστές να συζητήσουν αναλογιζόμενοι τόσο το ύψος των περιστάσεων όσο και των προϋπολογισμών.

Μάλιστα, σχολίασε ότι το μόνο που ακούει από τους κατασκευαστές είναι το τι προτείνουν να κάνει η πολιτεία για αυτά τα ζητήματα, ενώ δεν έχουν προτείνει λύσεις εκ μέρους του ιδιωτικού τομέα.

Σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα των μεγάλων έργων ο κ. Σταϊκούρας ανέφερε ότι στόχος είναι να υπάρχει συνέπεια και έφερε ως παράδειγμα το Μετρό Θεσσαλονίκης που θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό στις αρχές του 2024, το Flyover που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται εντός του επόμενου διμήνου, το Πάτρα-Πύργο με ποσοστό υλοποίησης το 25% και το Ε65 για τον οποίο εκτιμάται ότι ο δρόμος έως την Καλαμπάκα θα έχει παραδοθεί εντός του Α Τριμήνου του ίδιου έτους.

Πρόσθεσε, δε, ότι παρά την καταστροφή στη Θεσσαλία, τα εργοτάξια στην Ελλάδα δε σταματούν να δουλεύουν, ούτε θα διακοπούν κάποια υφιστάμενα έργα που θα «κοπούν» λόγω των πλημμυρών.

Ανέφερε, επιπλέον, ότι υπάρχουν ανθεκτικά έργα και το ζήτημα είναι τι πρέπει να γίνει με τις υφιστάμενες υποδομές ώστε να αντέξουν και αυτές καθώς και να υλοποιηθούν projects που θα είναι επαρκή, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει καμία ανησυχία για τη χρηματοδότησή τους.

Διαβάστε επίσης:

Ταχιάος: Τα έργα παίζουν «κρυφτό» με το χρόνο – Καθαρό παιχνίδι στις κατασκευές

Παραχωρήσεις: Ποιες νέες μεγάλες «μάχες» ακολουθούν μετά την Αττική Οδό – Όλοι οι πρωταγωνιστές

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Ένωσης Μαρινών Ελλάδας και Ένωσης Λιμένων Ελλάδας