ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τόνισε, ότι υπάρχει πλήθος προκλήσεων, όπως για παράδειγμα μακροοικονομικοί παράγοντες, η έλλειψη προσωπικού και οι απαλλοτριώσεις, που μπορεί να οδηγήσουν τα μεγάλα έργα σε καθυστερήσεις.
Για αυτό το λόγο είναι απαραίτητο τόσο το Υπουργείο όσο και οι κατασκευαστές να συζητήσουν αναλογιζόμενοι τόσο το ύψος των περιστάσεων όσο και των προϋπολογισμών.
Μάλιστα, σχολίασε ότι το μόνο που ακούει από τους κατασκευαστές είναι το τι προτείνουν να κάνει η πολιτεία για αυτά τα ζητήματα, ενώ δεν έχουν προτείνει λύσεις εκ μέρους του ιδιωτικού τομέα.
Σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα των μεγάλων έργων ο κ. Σταϊκούρας ανέφερε ότι στόχος είναι να υπάρχει συνέπεια και έφερε ως παράδειγμα το Μετρό Θεσσαλονίκης που θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό στις αρχές του 2024, το Flyover που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται εντός του επόμενου διμήνου, το Πάτρα-Πύργο με ποσοστό υλοποίησης το 25% και το Ε65 για τον οποίο εκτιμάται ότι ο δρόμος έως την Καλαμπάκα θα έχει παραδοθεί εντός του Α Τριμήνου του ίδιου έτους.
Πρόσθεσε, δε, ότι παρά την καταστροφή στη Θεσσαλία, τα εργοτάξια στην Ελλάδα δε σταματούν να δουλεύουν, ούτε θα διακοπούν κάποια υφιστάμενα έργα που θα «κοπούν» λόγω των πλημμυρών.
Ανέφερε, επιπλέον, ότι υπάρχουν ανθεκτικά έργα και το ζήτημα είναι τι πρέπει να γίνει με τις υφιστάμενες υποδομές ώστε να αντέξουν και αυτές καθώς και να υλοποιηθούν projects που θα είναι επαρκή, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει καμία ανησυχία για τη χρηματοδότησή τους.
Διαβάστε επίσης:
Ταχιάος: Τα έργα παίζουν «κρυφτό» με το χρόνο – Καθαρό παιχνίδι στις κατασκευές
Παραχωρήσεις: Ποιες νέες μεγάλες «μάχες» ακολουθούν μετά την Αττική Οδό – Όλοι οι πρωταγωνιστές
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Ένωσης Μαρινών Ελλάδας και Ένωσης Λιμένων Ελλάδας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα