Μία από τις διασημότερες εταιρείες ρούχων παγκοσμίως, γνωστή για τα καρό σχέδιά της, η Burberry, έχει καταστρέψει ρούχα αξίας 90 εκατ. λιρών τα τελευταία 5 χρόνια σύμφωνα με δημοσίευμα των Times.

Σύμφωνα με πληροφορίες η πολυτελής μάρκα καταστρέφει τα ρούχα που «ξεμένουν» στα ράφια της, ώστε να αποφύγει την πώληση τους στην «γκρίζα» αγορά  και στους «λάθος ανθρώπους».

Η πρακτική που ακολουθεί η Burberry έχει ως στόχο να σταματήσει η παραχάραξη των προϊόντων της.

Στη συνέχεια του δημοσιεύματος από τους Times, αναφέρεται πως κάποιοι μέτοχοι της εταιρείας σε μία συνάντηση που έλαβε χώρα την περασμένη εβδομάδα εμφανίστηκαν δυσαρεστημένοι με την ποσότητα των ρούχων που καταστρέφονται, με έναν από αυτούς να ρωτάει γιατί τα προϊόντα που δεν πωλούνται δεν δίνονται στους επενδυτές της Burberry.

Η Bella Hadid με Burberry

H Burberry, η αξία της οποίας αγγίζει τα 9,6 εκατ. λίρες σύμφωνα με το Forbes, δήλωσε ότι στα προϊόντα που καταστρέφει χρησιμοποιεί ειδικούς αποτεφρωτήρες για να αξιοποιήσει την ενέργεια, δείχνοντας με τον τρόπο αυτό πως παίρνει «εξαιρετικά σοβαρά» το όλο ζήτημα.

Η εταιρεία με την οποία συνεργάζονται διάσημα μοντέλα όπως η Cara Delevingne, η Sienna Miller, η Rosie Huntington-Whiteley και ο Romeo Beckham στις καμπάνιες της, τόνισε πως η καταστροφή των ρούχων που μένουν στο στοκ είναι κοινή μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο.

Η Rosie Huntington-Whiteley και ο James Bay σε καμπάνια της Burberry

Σύμφωνα με την έκθεση η αξία των κατεστραμμένων προϊόντων αυξήθηκε κατά το ήμισυ τα τελευταία δύο χρόνια.

Burberry

Για παράδειγμα θα μπορούσε κάποιος αυτά τα δύο χρόνια να αγοράσει 20.000 παλτό τα οποία άξιζαν 28 εκατ. λίρες πριν καταστραφούν.

Οι Times επικοινώνησαν επίσης και με άλλες εταιρείες ρουχισμού, όπως η  Vivienne Westwood και η Victoria Beckham, για να δουν πως διαχειρίζονται τα προϊόντα που «περισσεύουν».

Η Kylie Jenner με την κόρη της Stormi

Η μόνη που απάντησε στο ερώτημα ήταν η Temperley, λέγοντας πως τα ρούχα που δεν πωλήθηκαν καταλήγουν είτε σε φιλανθρωπίες είτε σε μαγαζιά με outlet.

Αξίζει να αναφερθεί πως η Cartier και η Montblanc, έχουν καταστρέψει τα τελευταία δύο χρόνια ρολόγια που αξίζουν περισσότερα από 400 εκατ. λίρες, ενώ και η Louis Vitton φέρεται να καίει τις τσάντες που δεν πουλάει.

Επιπλέον περισσότεροι από 15 τόννους ρούχων από το stock της H&M κάηκαν πέρυσι, παρέχοντας με τον τρόπο αυτό ενέργεια σε μία μικρή πόλη της Σουηδίας, τη Vasteras, αντικαθιστώντας έτσι την χρήση του άνθρακα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Tropicana: οι καλύτεροι τρόποι να φορέσετε τα εξωτικά μοτίβα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Μέγκαν Μαρκλ «σπάει» το στιλιστικό πρωτόκολλο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς να φορέσετε το μπικίνι σας στην πόλη όπως η Εmily Ratajkowski