Ακόμη ένα super deal ετοιμάζεται να πετύχει η ναυτιλιακή εταιρεία NG Moundreas, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Μουνδρέα, η οποία φαίνεται πως έχει κινήσει τις διαδικασίες για να προχωρήσει στην πώληση (για scrap) ενός εκ των παλαιότερων VLCC τάνκερ του στόλου της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή εταιρεία είναι θετικά διακείμενη στο να δεχθεί προσφορές για το δεξαμενόπλοιο Alter Ego 1 (χωρητικότητας 309.371-dwt και κατασκευής 2001) το οποίο είναι διαθέσιμο για να το επιθεωρήσουν οι ενδεχόμενοι υποψήφιοι αγοραστές του.

Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες, ο πολυμήχανος εφοπλιστής έχει ήδη συνεναίσει στην πώληση του, κατασκευασμένου στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Samsung, δεξαμενόπλοιου για ένα ποσό που ξεπερνάει τα 23 εκατομμύρια δολάρια.

Την ίδια ώρα που το deal εμφανίζεται ως «κλεισμένο», ναυλομεσιτικές πηγές από την Ελλάδα και την Αγγλία αναφέρουν πως το ποσό αυτό είναι αρκετά υψηλό για να ισχύει και πως είναι πολύ νωρίς να πει κανείς πως το deal έχει σφραγισθεί.

Μουνδρέας
Ο Νίκος Μουνδρέας με τα παιδιά του Γιώργο και Ναταλία

Η NGM Energy έχει στον στόλο της 20 δεξαμενόπλοια εκ των οποίων τα τέσσερα είναι VLCCs (όλα «χτισμένα» μεταξύ του 1999 και του 2003). Σύμφωνα με την online ηλεκτρονική πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων, VesselsValue, το Alter Ego 1 κοστολογείται στα 18,15 εκατομμύρια δολάρια, τιμή που συμφωνεί με εκείνες των διαλυτηρίων.

Scrap και για πλοίο της Diana

Στον «χορό» της πώλησης πλοίων για scrap έχει μπει και η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Containerships, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, καθώς προχώρησε στην πώληση ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Συμεών Παληός ναυτιλία
Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships

Ο λόγος για το panamax containership New Jersey (χωρητικότητας 4.923-teu και κατασκευής 2006) το οποίο πωλήθηκε έναντι 9,67 εκατομμυρίων δολαρίων και θα παραδοθεί στον αγοραστή του στα μέσα του Μαρτίου.

Το containership ήταν παροπλισμένο από τον Ιούνιο του 2017 στη Μαλαισία.

ναύλοι ναυλαγορά ναυτιλία
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “YM Los Angeles” της Diana Containerships είναι χωρητικότητας 4.932-teu και κατασκευής του έτους 2006

Ο στόλος της Diana μετά την συγκεκριμένη πώληση θα απαρτίζεται από οκτώ πλοία, εκ των οποίων τέσσερα είναι τύπου panamax και τα αλλά τέσσερα είναι post-panamaxes.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποια ελληνική εταιρεία μπαίνει στην αρένα των supramaxes

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Γιατί άνοιξε γραφείο στις Βρυξέλλες

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αγγ. Φράγκου: Η Navios Partners πουλά μετοχές 35 εκατ. δολ. για να αγοράσει νέα πλοία