ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο, σύμφωνα με πληροφορίες από Έλληνες ναυλομεσίτες, πωλήθηκε στο Τρίνινταντ έναντι 193 δολαρίων ανά ldt, ήτοι μόλις 3,5 εκατ. δολάρια για την ιδιοκτήτριά του, Psara Energy, όταν η μέση τιμή διάλυσης για ένα aframax, σύμφωνα με την Clarksons, κινείται σήμερα στα 7,5 εκατομμύρια δολάρια περίπου, προφανώς λόγω της κατάστασης στην οποία βρίσκεται το πλοίο, μετά από τρία και πλέον χρόνια κράτησης στη Βενεζουέλα.
Το πλοίο είχε επισχεθεί από την αστυνομία της Βενεζουέλας τον Σεπτέμβριο του 2014 με την κατηγορία ότι η ναυλώτρια Geden Holdings σκόπευε να το χρησιμοποιήσει για τη φόρτωση κλεμμένου πετρελαίου από τη χώρα. Εν τω μεταξύ, το πλοίο είχε επιναυλωθεί από την ST Shipping & Transport, που ελέγχεται από την Glencore. Και κάπως έτσι, η Psara Energy, η Geden και η Glencore ενεπλάκησαν σε μία δικαστική διαμάχη που ακόμα δεν έχει επιλυθεί.
Εν τω μεταξύ, η Geden κατέρρευσε, με την Psara Energy να υποστηρίζει πως μία άλλη εταιρεία, η Advantage Tankers, επικεφαλής της οποίας είναι η κόρη του ιδιοκτήτη της Geden, στην πραγματικότητα ελέγχεται από την Geden.
Τον Οκτώβριο του 2017 το πλοίο απελευθερώθηκε από τις αρχές της Βενεζουέλας, όμως μόλις τον Μάρτιο του 2018 έφτασε ρυμουλκούμενο στο λιμάνι Πορτ οφ Σπέιν του Τρίνινταντ, όπου και βρίσκεται μέχρι σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αδ. Πολέμης: Ένα ακόμη πλοίο της New Shipping στα διαλυτήρια
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Δράγνης: Τα νέα από τη Νότια Κορέα που έφεραν χαμόγελα στην Oceangold
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής παίρνει πίσω τα σχέδιά του για είσοδο στον Nasdaq
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν