ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για scrap φέρεται να πωλήθηκε το πλοίο CV Stealth (χωρητικότητας 104.500 dwt, κατασκευής 2005), το οποίο αποτελεί εδώ και χρόνια την “πέτρα του σκανδάλου” για την Psara Energy του ομίλου Βαφειά και την τουρκική Geden, σε μία δικαστική διαμάχη που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Το πλοίο, σύμφωνα με πληροφορίες από Έλληνες ναυλομεσίτες, πωλήθηκε στο Τρίνινταντ έναντι 193 δολαρίων ανά ldt, ήτοι μόλις 3,5 εκατ. δολάρια για την ιδιοκτήτριά του, Psara Energy, όταν η μέση τιμή διάλυσης για ένα aframax, σύμφωνα με την Clarksons, κινείται σήμερα στα 7,5 εκατομμύρια δολάρια περίπου, προφανώς λόγω της κατάστασης στην οποία βρίσκεται το πλοίο, μετά από τρία και πλέον χρόνια κράτησης στη Βενεζουέλα.
Το πλοίο είχε επισχεθεί από την αστυνομία της Βενεζουέλας τον Σεπτέμβριο του 2014 με την κατηγορία ότι η ναυλώτρια Geden Holdings σκόπευε να το χρησιμοποιήσει για τη φόρτωση κλεμμένου πετρελαίου από τη χώρα. Εν τω μεταξύ, το πλοίο είχε επιναυλωθεί από την ST Shipping & Transport, που ελέγχεται από την Glencore. Και κάπως έτσι, η Psara Energy, η Geden και η Glencore ενεπλάκησαν σε μία δικαστική διαμάχη που ακόμα δεν έχει επιλυθεί.
Εν τω μεταξύ, η Geden κατέρρευσε, με την Psara Energy να υποστηρίζει πως μία άλλη εταιρεία, η Advantage Tankers, επικεφαλής της οποίας είναι η κόρη του ιδιοκτήτη της Geden, στην πραγματικότητα ελέγχεται από την Geden.
Τον Οκτώβριο του 2017 το πλοίο απελευθερώθηκε από τις αρχές της Βενεζουέλας, όμως μόλις τον Μάρτιο του 2018 έφτασε ρυμουλκούμενο στο λιμάνι Πορτ οφ Σπέιν του Τρίνινταντ, όπου και βρίσκεται μέχρι σήμερα.