ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ωστόσο, τον περασμένο Μάρτιο η Vale ενημέρωσε την Navios ότι δεν θα μπορέσει να εκπληρώσει τους όρους της συμφωνίας, κι ενώ η Navios έχει ήδη δαπανήσει πάνω από 127 εκατομμύρια ευρώ (από τα συνολικά 134 εκατ. ευρώ που είναι το κόστος του έργου) για την κατασκευή του έργου, με την προοπτική της συμφωνίας με τη Vale, βάσει της οποίας ανέμενε λειτουργικά κέρδη μεταξύ 358 και 627 εκατομμυρίων ευρώ μέσα στα επόμενα 20 χρόνια.
Η Navios έχει τηρήσει από την αρχή σκληρή στάση, απαιτώντας από τη Vale να τηρήσει τη συμφωνία της, αν και την κατάσταση περιπλέκει το γεγονός ότι ο βραζιλιάνικος κολοσσός είναι ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της Navios – είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι συνεισέφερε πάνω από 62 εκατομμύρια ευρώ στα έσοδα της Navios.
Το πιο πρόσφατο… επεισόδιο του σίριαλ αυτού σημειώθηκε την Δευτέρα, όταν έγινε γνωστό ότι η Navios South American Logistics, θυγατρική της Navios Maritime Holdings, προσφεύγει σε διαιτησία στο Λονδίνο, διεκδικώντας την εκπλήρωση των συμφωνηθέντων από την πλευρά της Vale.
Έτσι, η Navios φαίνεται να διαψεύδει αυτούς που πίστευαν πως δεν θα φτάσει στα άκρα μία διαμάχη με έναν τόσο καλό της πελάτη, και μπαίνει σε μία διαδικασία διαιτησίας που είναι άγνωστο πόσο μπορεί να κρατήσει…
Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:
http://www.mononews.gr/gigantononte-ta-provlimata-gia-tin-angeliki-fragkou-kato-apo-1-dolario-timi-tis-metochis-tis-navios/53075
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Kosmocar εξαγόρασε την MAN Hellas
- Καραβίας (Eurobank): Σημαντική για την Ελλάδα η προώθηση των μεταρρυθμίσεων, τα επενδυτικά κίνητρα και η πολιτική σταθερότητα
- ΣΥΡΙΖΑ: Θα ανασκευάσει ο υπουργός Άμυνας τη δήλωση για τη στρατιωτική εργαλειοποίηση παιδιών με αυτισμό;
- Τα νέα Audi Q5, A5 και Q6 e-tron στην Ελλάδα!