ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Την αγορά ενός σύγχρονου πλοίου Capesize και την πώληση δύο πλοίων Supramax ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Seanergy Maritime Holdings Corp., συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη.
Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2018 και η εταιρία θα αποτελεί πλέον την μοναδική εισηγμένη ναυτιλιακή στις αμερικάνικες κεφαλαιαγορές με αποκλειστική παρουσία στον τομέα των πλοίων Capesize.
Ειδικότερα, η εταιρία συμφώνησε την εξαγορά πλοίου τύπου capesize, που κατασκευάστηκε το 2010 στο Daewoo Shipbuilding στη Νότια Κορέα και έχει χωρητικότητα 180.000 dwt. Η τιμή αγοράς ανέρχεται στα 28,7 εκατ. δολ.
Το πλοίο είναι ναυλωμένο σε μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρία μεταφοράς ξηρού φορτίου με ημερήσιο ναύλο 17.150 δολ. και τελική ημερομηνία επαναπαράδοσης εντός του Ιανουαρίου του 2019. Θα παραδοθεί στην Seanergy από την πωλήτρια εταιρία το τέταρτο τρίμηνο του 2018.
Πώληση των πλοίων Supramax
Παράλληλα, η ναυτιλιακή συμφώνησε με δύο διαφορετικούς αγοραστές, την πώληση των δύο μοναδικών Supramax του στόλου της, του M/V Gladiatorship, κατασκευής 2010 και του M/V Guardianship κατασκευής 2011, έναντι 23 εκατ. δολ. συνολικά. Τα πλοία θα παραδοθούν στους νέους ιδιοκτήτες τους τον Οκτώβριο του 2018.
Τέλος, η ναυτιλιακή έχει συμφωνήσει με την δανείστρια τράπεζα των δύο πλοίων Supramax, ώστε τα υφιστάμενα κεφάλαια να παραμείνουν διαθέσιμα υπό τους ίδιους όρους για την χρηματοδότηση της απόκτησης του πλοίου Capesize.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, δήλωσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτές τις σημαντικές συναλλαγές, οι οποίες καθιστούν την Seanergy ως την μοναδική πλοιοκτήτρια εταιρία εισηγμένη στις κεφαλαιαγορές των ΗΠΑ με πλήρη εξειδίκευση στα φορτηγά πλοία τύπου Capesize. Αυτές οι συναλλαγές αυξάνουν τη χωρητικότητα του στόλου της Seanergy, χωρίς επιπρόσθετη τραπεζική επιβάρυνση. Η συνολική μεταφορική ικανότητα του στόλου των Capesizes μας θα ανέρχεται πλέον στους 1,748,638 τόνους.
Σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο της εταιρίας, συνεχίζουμε την επέκταση του στόλου μας στον τομέα των Capesizes, ο οποίος θεωρούμε ότι προσφέρει τα καλύτερα θεμελιώδη στοιχεία στη αγορά φορτηγών πλοίων.
Πιστεύουμε ότι η τιμή πώλησης που πετύχαμε για τα δύο supramax είναι ελκυστική, ιδιαίτερα εν όψει των τελευταίων κανόνων που τέθηκαν από την Κίνα και αφορούν στα Tier II πλοία που δραστηριοποιούνται στις εγχώριες θαλάσσιες μεταφορές. Τα δύο supramax αντικαθιστούμε με ένα υψηλής ποιότητας κορεάτικο capesize, το οποίο αποκτήσαμε σε χαμηλή τιμή σε σχέση με τις τρέχουσες αξίας αντίστοιχων πλοίων.
Επιπρόσθετα, η καταρχήν συμφωνία που επετεύχθη με την υφιστάμενη τράπεζα μας για τη μεταφορά του δανείου από τα δύο Supramax στο νέο Capesize, επιβεβαιώνει την συνεχή υποστήριξη και τη καλή σχέση συνεργασίας με τους δανειστές μας.”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Οι νέες καταγγελίες των παλιών μετόχων της DryShips
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι αδελφοί Στεφάνου ξαναχτυπούν: Τρίτο capesize για την Sea Gate Navigation!
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Βαλέντης: Αναχρηματοδότηση δανείου για την Pyxis Tankers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας