ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Οι ζημίες που κατέγραψε στο τρίτο τρίμηνο του έτους η ναυτιλιακή Seanergy Maritime, συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη, δε φαίνονται να πτοούν τη διοίκηση της εταιρείας, που παραμένει αισιόδοξη για τις προοπτικές στα capesizes το 2019.
Η εισηγμένη στον Nasdaq εταιρεία ανακοίνωσε για το γ’ τρίμηνο 2018 ζημίες ύψους 5,56 εκατ. δολαρίων, έναντι κερδών 6,47 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, όταν τα οικονομικά της αποτελέσματα είχαν λάβει σημαντική ώθηση από μία αναχρηματοδότηση χρέους.
Ο τζίρος της εταιρείας πάντως αυξήθηκε κατά 40%, στα 26,4 εκατ. δολάρια, ενώ τα μέσα έσοδά της από τα capesizes της αυξήθηκαν κατά 75%, στα 18.244 δολάρια.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα τριμήνου, ο διευθύνων σύμβουλος της Seanergy επεσήμανε πως στη διάρκεια του γ’ τριμήνου οι συνθήκες στην αγορά των capesizes βελτιώθηκαν σημαντικά, κάτι που αντανακλάται και στο προσαρμοσμένο EBITDA της εταιρείας, που διαμορφώθηκε στα 10,1 εκατομμύρια δολάρια.
“Με συνέπεια στην στρατηγική μας να επικεντρωθούμε στον τομέα του capesize, που πιστεύουμε ότι έχει τα πιο θετικά θεμελιώδη μεγέθη στην αγορά του ξηρού φορτίου, γίναμε η πρώτη εταιρεία αποκλειστικά στα capesizes που είναι εισηγμένη στις αμερικανικές αγορές”, δήλωσε ο κ. Τσαντάνης, προσθέτοντας ότι η Seanergy θα συνεχίσει να αναζητά ευκαιρίες για ποιοτικά μεταχειρισμένα capesizes.
Όσον αφορά στο μέλλον, τα πλοία της εταιρείας είναι καλυμμένα για το 84% των ημερών του δ’ τριμήνου του έτους, έναντι 18.600 δολαρίων ημερησίως κατά μέσο όρο, ενώ ο Σταμάτης Τσαντάνης δήλωσε πολύ αισιόδοξος για το 2019 και το 2020.
“Η δραστική μείωση των παραδόσεων νέων πλοίων σε συνδυασμό με τις ανακατατάξεις στον στόλο από την υλοποίηση των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών οδηγεί σε ένα σημαντικό έλλειμμα παροχής τονάζ. Παρά την πρόσφατη προσωρινή επιβράδυνση της αγοράς, ο δείκτης Baltic Capesize Index το 2018 είναι περίπου 10% υψηλότερα σε σχέση με το 2017 και αναμένουμε ότι η θετική τάση στην αγορά θα συνεχιστεί, με βάση τα συμπαγή θεμελιώδη μεγέθη”, εξήγησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Αλαφούζος: Κοντά στην πλήρη χρηματοδότηση των νεότευκτων VLCC της η Okeanis Eco Tankers
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Νέες κινήσεις στην αγορά των μεταχειρισμένων τάνκερ
MH ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας