ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κέρδος που άγγιξε το 75% έβγαλε η ναυτιλιακή εταιρεία Empire Bulkers, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Σταμάτης Μόλαρης, από την πώληση ενός 15χρονου supramax το οποίο είχε αγοράσει πριν από δύο χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ναυλομεσιτικό κλάδο η εταιρεία του κ. Μολάρη προχώρησε στην πώληση του bulk carrier Mastro Nikolas (χωρητικότητας 53.609-dwt και κατασκευής 2003) για 9,5 εκατ. δολάρια.
Το κατασκευασμένο στα ναυπηγεία Iwagi Zosen πλοίο είχε περάσει στην κατοχή της Empire πριν από δύο χρόνια όταν και το είχε αγοράσει από την επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Kargo Carriers έναντι 5,4 εκατ. δολαρίων.
Τότε η ναυτιλιακή του κ. Μόλαρη είχε δώσει συνολικά 14,9 εκατ. δολάρια για την αγορά δύο bulkers από την Kargo.
Ο στόλος της Empire αποτελείται από 14 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου με μέσο όρο ηλικίας τα εννέα έτη. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2013 και η έδρα της βρίσκεται στο Ελληνικό. Την χρονιά που δημιουργήθηκε η εταιρεία αγόρασε 8 bulkers τύπου handysize, όλα «χτισμένα» στην Κίνα μεταξύ του 2009 και του 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής αγοράζει πέντε πλοία της χρεοκοπημένης Toisa
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Χατζηπατέρας: Νέα κίνηση προσέγγισης από την ΒW LPG στη Dorian. Πού «κολλάει» η συμφωνία
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Γιατί η Ivy Shipping πουλά τώρα δύο από τα πλοία της
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας