ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ναυλομεσιτικό κλάδο η εταιρεία του κ. Μολάρη προχώρησε στην πώληση του bulk carrier Mastro Nikolas (χωρητικότητας 53.609-dwt και κατασκευής 2003) για 9,5 εκατ. δολάρια.
Το κατασκευασμένο στα ναυπηγεία Iwagi Zosen πλοίο είχε περάσει στην κατοχή της Empire πριν από δύο χρόνια όταν και το είχε αγοράσει από την επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Kargo Carriers έναντι 5,4 εκατ. δολαρίων.
Τότε η ναυτιλιακή του κ. Μόλαρη είχε δώσει συνολικά 14,9 εκατ. δολάρια για την αγορά δύο bulkers από την Kargo.
Ο στόλος της Empire αποτελείται από 14 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου με μέσο όρο ηλικίας τα εννέα έτη. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2013 και η έδρα της βρίσκεται στο Ελληνικό. Την χρονιά που δημιουργήθηκε η εταιρεία αγόρασε 8 bulkers τύπου handysize, όλα «χτισμένα» στην Κίνα μεταξύ του 2009 και του 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής αγοράζει πέντε πλοία της χρεοκοπημένης Toisa
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Χατζηπατέρας: Νέα κίνηση προσέγγισης από την ΒW LPG στη Dorian. Πού «κολλάει» η συμφωνία
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Γιατί η Ivy Shipping πουλά τώρα δύο από τα πλοία της
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβερνητικές πηγές για Σαμαρά: Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΚΟ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό