ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η είδηση έρχεται λίγες μέρες αφότου η εταιρεία ανέφερε ότι η νοτιοκορεάτικη σειρά έγινε η δημοφιλέστερη σειρά που έχει κυκλοφορήσει, ξεπερνώντας τους 111 εκατ. θεατές διεθνώς από την κυκλοφορία της στις 17 Σεπτεμβρίου.
Το «Squid Game» ξεπέρασε το «Bridgerton», το οποίο έφτασε σε περίπου 82 εκατ. νοικοκυριά μέσα στις πρώτες 28 ημέρες στην πλατφόρμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, το «Squid Game» κόστισε στο Netflix μόλις 21,4 εκατ. δολάρια για την παραγωγή του.
Το Bloomberg αναφέρει ότι 132 εκατ. άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον δύο λεπτά της σειράς κατά τη διάρκεια των 23 ημερών από την πρώτη προβολή της. Το Netflix εκτιμά ότι το 89% των ανθρώπων που ξεκίνησαν τη σειρά, παρακολούθησε τουλάχιστον ένα επεισόδιο.
Το «Squid Game» είναι μια σειρά, όπου διαγωνιζόμενοι συμμετέχουν σε μια σειρά παιδικών παιχνιδιών με την ελπίδα να κερδίσουν χρήματα και να εξοφλήσουν τα υπέρογκα χρέη τους.
Το Netflix έχει επενδύσει πολύ στη διεθνή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, επενδύοντας σε ξενόγλωσσες σειρές όπως το «Money Heist».
Η εταιρεία ανέφερε νωρίτερα φέτος ότι σχεδιάζει να δαπανήσει 500 εκατ. δολάρια για την ανάπτυξη περιεχομένου στη Νότια Κορέα, όπου οι συνδρομητές επί πληρωμή ξεπέρασαν τους 3,8 εκατ. στο τέλος του περασμένου έτους.
Άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Disney, έχουν επίσης εντείνει τις προσπάθειες παραγωγής στην Ασία και στο εξωτερικό, όπου το κόστος παραγωγής είναι συχνά φθηνότερο από ό, τι στις ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης:
Πόσα ξόδεψαν τα ελληνικά νοικοκυριά σε τρόφιμα το 2020
Κομισιόν: Συνεργασία με την UEFA για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρωσία: Πότε είναι πιθανή μία πυρηνική απάντηση από τον Πούτιν – Κλιμακώνονται οι απειλές
- ΥΠΕΞ για 1000η ημέρα της ρωσικής εισβολής: Στηρίζουμε την Ουκρανία στον αγώνα της
- Κιρ Στάρμερ: Υποστηρίζουμε την Ουκρανία παρά την ανεύθυνη ρωσική ρητορική
- Απεργούν δάσκαλοι και καθηγητές την Τετάρτη – Πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία