ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι ελληνικές επιχειρήσεις, ακόμη και αυτές που έχουν σήμερα παρουσία στο εξωτερικό, συνδέονται πάντα με μια «κλωστή» με την Ελλάδα, ανέφερε ο κ. Θεοδωρόπουλος, ο οποίος συμβούλεψε τις ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό να μην προσπαθούν να λειτουργούν με την ελληνική νοοτροπία, αφού, σε αντίθετη περίπτωση, θα αντιμετωπίσουν σημαντικά προβλήματα.
O κ. Θεοδωρόπουλος τόνισε, επίσης, ότι ούτε το μέγεθος ούτε ο κλάδος δραστηριότητας αποτελούν βασικό στοιχείο για την επιτυχία μιας εταιρείας στο εξωτερικό. Μάλιστα, ανέφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι αυτήν τη στιγμή δραστηριοποιούνται με επιτυχία διεθνώς ελληνικές εταιρείες-κολοσσοί, όπως η Τιτάν και η Μυτιληναίος, αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις, όπως η εταιρεία Carpo, η οποία κατάφερε να έχει πλέον αρκετά καταστήματα εκτός Ελλάδας.
Ο βασικός παράγοντας επιτυχίας, τόνισε, είναι η νοοτροπία, ενώ χρειάζεται οι μέτοχοι να συνυπάρξουν αρμονικά με το management και να αφήσουν τα στελέχη να κάνουν τη δουλειά τους.
Πρόβλημα η φορολογία
Ο CEO της Chipita αναφέρθηκε και στο πρόβλημα της φορολογίας και, κυρίως, της φορολογίας στους μισθούς, αφού, όπως είπε, οι υψηλοί φορολογικοί συντελεστές αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για την προσέλκυση στελεχών υψηλής κατάρτισης από το εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέλλυ Κάτσου: Πώς εξελίξαμε την Pharmathen σε πολυεθνική εταιρεία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευάγγελος Μυτιληναίος: Νέα μεγάλη επένδυση στην ενέργεια – Όλες οι πληροφορίες
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο μυστικός δείπνος των Δελφών και οι σπάνιες εμφανίσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Αγοράστε χρυσό – Τιμή στόχος τα 3.000 δολάρια ανά ουγγιά στο τέλος του 2025
- Μαίρη Τζαχάρη: Δωρεά $50 εκατομμυρίων της ομογενούς στο ΜΕΤ της Νέας Υόρκης
- Prosperty – Ελληνικό Κτηματολόγιο: Στρατηγική συνεργασία για την ψηφιακή αναβάθμιση της αγοράς ακινήτων
- Τα ορατά και μη ορατά της τέχνης – Έκθεση Νάκη Παναγιωτίδη στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή