ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο περιορισμός του αριθμού πελατών που βρίσκονται ταυτόχρονα εντός των σούπερ μάρκετ φαίνεται πως είναι από τα ενδεχόμενα που εξετάζονται, εφόσον αποφασιστεί η λήψη περαιτέρω μέτρων στην αγορά λόγω της εξέλιξης της πανδημίας.
Αρμόδια πηγή του υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία επικοινώνησε το mononews, τόνισε πως όσον αφορά στα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα τροφίμων, δεν γίνεται σε καμία περίπτωση να εφαρμοστούν μέτρα, με τα οποία θα αποκλείεται η πρόσβαση πολιτών.
Κι αυτό, καθώς πρόκειται για δραστηριότητες ζωτικής ανάγκης.
Για αυτό τον λόγο, άλλωστε, όπως είχε εξηγήσει και ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Νίκος Παπαθανάσης, τα rapid tests στα οποία υποχρεούνται οι ανεμβολίαστοι πολίτες στο λιανικό εμπόριο από το περασμένο Σάββατο, δεν εφαρμόζονται αντίστοιχα σε σούπερ μάρκετ, όπως και σε καταστήματα τροφίμων.
Η πανδημία αποτελεί ένα δυναμικό και απρόβλεπτο φαινόμενο και αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να προσδιοριστεί ο χρόνος λήψης νέων μέτρων, καθώς τα δεδομένα αλλάζουν καθημερινά, επισημαίνει η ίδια πηγή.
Στο τραπέζι, ωστόσο, εφόσον τελικά κριθεί αναγκαίο από την εξέλιξη της πανδημίας, βρίσκεται το μέτρο του περιορισμού του αριθμού των πελατών. Να επανέλθει δηλαδή αναλογία αριθμού καταναλωτών ανά τ.μ, εντός του καταστήματος, όπως ίσχυε άλλωστε και τους προηγούμενους μήνες.
Στην περίπτωση πάντως που εφαρμοστεί το παραπάνω μέτρο, αναμένεται να υπάρξουν παράλληλα εκ νέου αλλαγές και στο ωράριο λειτουργία των σούπερ μάρκετ, με διεύρυνσή του ώστε να μη σχηματίζονται ουρές έξω από τα καταστήματα.
Διαβάστε ακόμη:
Οικονόμου: Αν είχαν εμβολιαστεί οι ανεμβολίαστοι, δεν θα είχαμε αυτή την κατάσταση στις εντατικές
ΕΟΦ: Αυτά είναι τα self test που έχουν πάρει πιστοποίηση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike