ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ενίσχυση του τζίρου κατά 2,5% καταγράφηκε στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων το πρώτο τετράμηνο του έτους, μια τάση η οποία σύμφωνα με στελέχη των σούπερ μάρκετ διατηρήθηκε και το δίμηνο Μαΐου – Ιουνίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία μέτρησης της κατανάλωσης, οι πωλήσεις στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ανήλθαν το τετράμηνο στα 2,958 δισ. ευρώ από 2,885 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2017, με τις πωλήσεις των ταχυκίνητων κωδικών να έχουν σημειώσει ανάπτυξη 2,8% ανερχόμενες στα 2,035 δισ. ευρώ από 1,980 δισ. ευρώ που ήταν το πρώτο τετράμηνο του 2016.
Επί συνόλου 183 κατηγοριών προϊόντων οι 57 συνέχισαν να κινούνται αρνητικά με τις υπόλοιπες 126 να καταγράφουν αύξηση πωλήσεων. Μεταξύ αυτών και το γάλα το οποίο μετά από αρκετά χρόνια σημείωσαν έστω και οριακή αύξηση πωλήσεων κατά 2,7%.
Στους μεγάλους κερδισμένους τα φυτικά «γαλακτοκομικά» ροφήματα με αύξηση πωλήσεων 58,2%, και 24,8% οι σακούλες σκουπιδιών. Τα αθλητικά αναψυκτικά ενισχύθηκαν πάνω από 17%, το βούτυρο 12%, τα παγωτά κατά 24%, τα επιδόρπια 13%, τα καλλυντικά 25%, στο 28% ήταν η αύξηση των πωλήσεων των καθαριστικών για πατώματα και 11% των καθαριστικών για φούρνους.
Στον αντίποδα, υπό πίεση συνέχισαν να βρίσκονται οι πωλήσεις του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού -3%, του ούζου -6,6%, της μπίρας -2,5% και των σναπς -33,9%, ενώ πτωτικά κινήθηκαν τα τυποποιημένα αλλαντικά -1%, τα τοματοειδή -3%, το ελαιόλαδο -6%, οι μαρμελάδες -8% και τα αυγά -32%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η γεωπολιτική αξία του θαλάσσιου χωροταξικού σχεδιασμού
- Ο πρώτος δισεκατομμυριούχος της Αλβανίας: Η διαδρομή του Σαμίρ Μάνε από την εξορία στη δημιουργία μίας αυτοκρατορίας
- Η μυστική αυτοκρατορία του κληρονόμου της Hermes: Η αγωγή των 16 δισ. και το αόρατο χέρι του Κατάρ
- Γιατί ο Μητσοτάκης ανακοίνωσε τώρα τα νέα μέτρα στήριξης ύψους 1 δισ. ευρώ – Οι στόχοι της ΔΕΘ
